دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

رضا مهاجری: لیست مازاد نداریم/نمی‌خواهم خودم را نخود هر آشی کنم

سرمربی پدیده گفت: اگر بازیکنی قصد همکاری با ما را ندارد و قصد جدایی دارد می‌تواند با مذاکره با باشگاه از جمع ما جدا شود.
کد خبر : 147839

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده نیم فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم جدول به پایان رسانده و به دنبال آن است تا با تقویت تیمش در نیم فصل دوم بتواند جایگاه بهتری را در پایان لیگ کسب کند.


رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پدیده در تعطیلات نیم فصل گفت: «ما تمرینات خودمان را چند روزی است که در مشهد آغاز کردیم و عصر امروز هم در مورد برگزاری اردوی پدیده در یکی از شهرهای داخل کشور تصمیم گیری می‌شود.»


وی در خصوص لیست بازیکنانی که باشگاه برای جذب در نیم فصل دوم منتشر کرد افزود: «ما برای نیم فصل دوم باید بازیکنان زیادی را به خدمت بگیریم و من هم لیست بازیکنانی را که نیاز دارم در اختیار باشگاه گذاشتم. امیدوارم مسئولین باشگاه بتوانند با رایزنی های خودشان این بازیکنان را جذب کنند.»


سرمربی پدیده در رابطه با لیست مازاد این تیم گفت: «ما هیچ لیست مازادی در نیم فصل دوم نداریم. بخاطر اینکه جای خالی زیادی در تیم داریم و به همه بازیکنان احتیاج داریم. اما اگر بازیکنی قصد همکاری با ما را ندارد و قصد جدایی دارد می‌تواند با مذاکره با باشگاه از جمع ما جدا شود.»


مهاجری در مورد صحبت‌های برانکو در رابطه با تصمیمات کی‌روش برای اردوی تیم ملی در دوبی اظهار داشت: «پدیده نه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و من هم بازیکنی در تیم ملی ندارم و به همین دلیل نمی‌خواهم خودم را نخود هر آشی بکنم و در این مورد اظهار نظر کنم.»


وی در خصوص بهتر شدن اوضاع پدیده در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «با توجه به تقویت تیم در نیم فصل دوم و میزبانی ما در 5 هفته نخست لیگ سعی می کنیم از شرایط موجود بهترین استفاده را بکنیم و جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته