دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان:

دانشگاه آزاد اسلامی نماد فکر، توسعه و خرد است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی را پیشرو در توسعه فرهنگ، دانش، پژوهش، اقتصاد کشور دانست و گفت: این دانشگاه نماد فکر، توسعه و خرد است.
کد خبر : 147801

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در جلسه مشترک شورای استان و ششمین جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و علمی تاکید دارد که الگوهای رفتاری بر اساس ارزش‎های اسلامی و فرهنگی هر جامعه، بسترساز اقدامات نوآورانه است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: هر اقدام نوآورانه‎ای در جامعه که به وسیله دانشجویان و استادان انجام می‎شود، با زیربنای فرهنگی و بر اساس ارزش‎های اسلامی پایه گذاری شده‎ است و این ارزش‎ها یک منبع مفید برای ایجاد فرصت بوده و استفاده بهینه از این فرصت‎ها، کارآفرینان را برای انجام فعالیت‎های مفید آماده و ترغیب می‎کند تا بتوانند در مسیر رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی در تهران می‎تواند به عنوان کارنامه‎ای از عملکرد فرهنگی دانشگاه باشد، هر فعالیت و عملکردی که در این نمایشگاه به منصه ظهور می‎رسد نمادی از ارزش‎های اسلامی و فعالیت‎های انجام شده در این راستا بوده و گویای تلاش‎های دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت دانشجویان متعهد و متخصص است.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان موفق شد خوش بدرخشد و رتبه برتر این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد، عنوان کرد: امیدواریم کارنامه این واحد دانشگاهی در حوزه دستاوردهای فرهنگی نیز همانند پژوهشی درخشان بوده و نتایج زحمات این حوزه، کسب رتبه های برتر در نمایشگاه باشد.


در بخش دیگری از این جلسه دستورالعمل برپایی نمایشگاه تشریح و درباره مسائل کلان دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته