دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دادستان کل کشور خطاب به پارلمان بخش خصوصی:

اگر رشوه‌دهنده‌ای نباشد، رشوه گیرنده‌ای وجود نخواهد داشت

دادستان کل کشور گفت: برای حل مشکلات بخش اقتصادی و همچنین برای تعامل با  اتاق بازرگانی ایران، تشکیل کمیته های قضایی و بررسی درخواست های اتاق بازرگانی ایران پیگیری می شود.
کد خبر : 147697

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در نشست صبحانه کاری که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران و فعالان اقتصادی برگزار شد گفت: من در این جلسه دستور پیگیری روند تشکیل کمیته‌های قضایی برای تعامل با اتاق بازرگانی را صادر می‌کنم تا هر اقدامی که لازم است در این جهت انجام پذیرد. وی در این رابطه تاکید کرد که این کمیته‌ها باید اشراف کامل به کمیته های استانی داشته باشند.


منتظری در ادامه سخنان خود به مسئله فساد در کشور اشاره کرد و افزود: در محافل گوناگون و از مسئولین مختلف موضوع مبارزه با فساد را می‌شنویم اما باید توجه کرد که فساد در جامعه ما آنقدر گسترده نیست که ما را به وحشت بیاندازد. البته همین اندازه هم می تواند برای جامعه اسلامی ما کشنده باشد.


وی در ادامه افزود: بخشی از مبارزه با فساد در دست مردم و تجار و بخش خصوصی است.


منتظری تصریح کرد:گفته می‌شود اگر رشوه ای داده نشود کارها به پیش نمی‌رود و من باید در پاسخ بگویم که اگر رشوه دهنده‌ای وجود نداشته باشد، قاعدتا رشوه گیرنده‌ای نیز وجود نخواهد داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته