دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1395 - 10:29
در گفت‌وگو با آنا

استاندار مرکزی: به دانشگاه آزاد اسلامی اندازه منزلت و جایگاهش توجه نمی‌شود/ این دانشگاه متعلق به همه ارکان کشور و افتخار ایران و انقلاب است

استاندار مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ رشد کیفی دانشگاهی موفق دانست و بر لزوم توجه همه قوا برای ارتقای منزلت این دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 147691

محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «تنوع رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و استان مرکزی، و فارغ‌التحصیلان انبوه این دانشگاه در گرایش‌های متعدد و موردنیاز کشور، دلیلی روشن بر منزلت و جایگاه خوب دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است.»


زمانی قمی گفت: «من فکر می‌کنم به اندازه این منزلت و جایگاه به دانشگاه آزاد اسلامی توجه نمی‌شود. این دانشگاه متعلق به همه ارکان کشور و افتخار انقلاب و ایران است و به نظرم همه قوا باید به ارتقای منزلت این دانشگاه توجه کنند و بیندیشند.»


او افزود: «به اعتقاد من، برای جلوگیری از افت کمی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف باید تجدیدنظری در مجموعه واحدها در کشور داشته باشیم و اجازه دهیم دانشگاه آزاد اسلامی از سبد دانشجو در کشور بیشتر استفاده کند؛ وگرنه به لحاظ کیفی این دانشگاه هر روز بهتر از قبل است.»


استاندار مرکزی ادامه داد: «دکتر میرزاده در بخش‌های مختلف کشور حضور داشته‌اند و مدیر عالی بوده‌اند، استاندار، معاون نخست‌وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه بوده‌اند و در همه جا درخشیده‌اند. بدیهی است با این همه تجربه و مدارک علمی هم که در سال‌های خدمات خود همراه با فعالیت‌های اجرایی داشته‌اند، عنصر مفید و باتجربه‌ای باشند. آمار و ارقام و گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد در حوزه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی موفق‌تر است.»


او در پایان گفت: «من به عنوان استاندار و عضو هیات امنا در همه جلسات این دانشگاه حضور دارم و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت می‌کنم. با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه استان‌ و ارتباط با صنایع بزرگ، این ارتباط می‌تواند در توسعه استان خیلی موثر باشد. من شخصا به عنوان مدیر استان به ارتباط به دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع استان مرکزی خیلی دل بسته‌ام.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته