دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1395 - 11:37
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران :

بحث‌های فرهنگی و دینی در محیط‌های دانشگاهی جدی‌تر شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خواستار جدی‌تر شدن بحث‌های فرهنگی و دینی در محیط‌های دانشگاهی شد.
کد خبر : 147663

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با سرپرست و اعضای هیأت رئیسه واحد قائم‌شهر از دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با ۱۶۰۰ عضو هیأت علمی و حدود۴۰۰۰ کارمند به‌عنوان یک دانشگاه بااصالت و موفق یاد کرد و گفت: «مسئولان دانشگاه از نیروهای ارزشی هستند که با تفکرات درست در امتداد خط امام (ره) و رهبری گام برمی‌دارند.»


وی به واژه‌های قرآنی و آموزه‌های دینی درباره موضوع رضایتمندی از سوی خداوند نسبت به کار‌ها و امور خود پرداخت و افزود: «بزرگترین دعا و سعادت و مقام عرفانی ما انسان‌ها در این است که رضایت و خوشنودی خداوند نصیب ما شود.»


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، تقوا، انفاق، احساس مسئولیت نسبت به عقاید، همدردی با دیگران، دفاع از ارزش‌های دینی و تقویت باور‌ها را از عوامل رضایتمندی خداوند نسبت به بنده بیان کرد.


حسینی از استادان خواست تا با فراهم کردن فضای مناسب نسبت به هدایت دانشجویان تلاش کنند و نگذارند فشارهای جانبی به آموزش و پژوهش دانشجویان تأثیر بگذارد.


وی با قدردانی از بخش هم‌اندیشی اساتید واحد قائم‌شهر به خاطر فعالیت‌های مستمرش از تشکلات بخش دانشجویی خواست تا با تلاش بیشتر فعالیت‌های خود را جدی‌تر کنند.


این مسئول درباره تنبیه و تشویق انسان‌ها از سوی خداوند مطالبی بیان کرد و گفت: «تشویق و تنبیه در انسان‌ها با شدت‌های مختلف وجود دارد که یکی از بد‌ترین نوع آن عدم توجه به انسانهاست.»


حسینی مورد توجه قرارگرفتن از سوی خداوند را یکی از بالا‌ترین نعمت‌ها دانست و افزود: «یکی از جاهایی که انسان‌ها حسرت می‌خورند عدم توجه خداوند به آنهاست.


وی خوش نیتی و خوش فکری را از مشخصه‌های یک انسان نمونه از جانب خداوند دانست و گفت: «اگر می‌خواهید مورد دید و توجه خداوند قرار بگیرید باید در راه و مرزی که خداوند مشخص کرده حرکت کنید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته