دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه نقاشی‌‌های سوررئال در گالری ایده

محبوبه عموئی نقاشی‌های خود را در گالری ایده، به نمایش گذاشته است. این آثار شامل نقاشی‌های رنگ روغن او است که در سبک سوررئال خلق شده‌اند.
کد خبر : 147647

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، محبوبه عموئی در این نمایشگاه، 20 نقاشی خود را در معرض نمایش قرار داده که این آثار در ابعاد محتلفی هستند. وی که کارشناسی ارشد مشاوره خانواده است، درباره انگیزه‌اش از برپایی این نمایشگاه گفته است: «یکسری مفاهیم روانشناسی هست که روانشناسان و محققان این حوزه دوست دارند این مفاهیم را به جامعه عرضه کنند تا کیفیت سطح زندگی بشر بالا رود. به همین دلیل دنبال راهی متفاوت برای انتقال این مفاهیم به جامعه بودم. با انتخاب سبک سورئال روشی نو برای صحبت با مخاطب پیدا کردم.»


این نمایشگاه اولین نمایشگاه عموئی است؛ هنرمندی که نقاشی را از سال 79 و با الهام از طبیعت آغاز و رفته رفته به سمک ژانر سوررئال گرایش پیدا کرده است.


محل برگزاری نمایشگاه گالری ایده واقع در خیابام کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم پلاک 26 است. این نمایشگاه روز جمعه 3/10/95 گشایش یافته و تا شانزدهم دی ماه دایر است. علاقه‌مندان می‌توانن از ساعت 10 الی 19 از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته