دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1395 - 16:46

بررسی مشکلات بانوان با حضور وزیر کار در فراکسیون زنان مجلس

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که در راستای حمایت از بانوان و به کارگیری آنان در پست های مدیریتی گام بردارد.
کد خبر : 147561

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، پروانه سلحشوری روز یکشنبه در جلسه فراکسیون امید مجلس که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: طرح جامع توانمندسازی زنان در فراکسیون زنان مجلس تصویب شده است که این تصویب این طرح یکی از دستاوردهای مثبت این فراکسیون است.


وی افزود: طرح جامع توانمندسازی زنان طرحی در راستای حمایت از ظرفیت های بانوان در زمینه های مختلف است که از طرح های حمایتی جامعه زنان محسوب می شود.


سلحشوری یادآور شد: ما از مسئولان می خواهیم که مطالبات زنان را به صورت جدی پیگیری کنند زیرا زنان قشر تاثیرگذار جامعه هستند.


سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این جلسه گفت: در وزارت خانه ها و دستگاه های مختلف آن طور که باید بانوان به کار گرفته نشده اند، در این راستا ما خواهان به کارگیری زنان در پست های مدیریتی این وزارت خانه ها هستیم زیرا نیروهای خوبی در دستگاه های مختلف هستند که می توانند در پست های مدیریتی به کار گرفته شوند.


پروانه مافی دیگر نماینده تهران نیز از ربیعی خواست که به موضوع اشتغال خصوصا اشتغال برای زنان توجه ویژه ای شود .


فاطمه ذوالقدر یکی دیگر از نمایندگان تهران نیز در این نشست به وضعیت معیشتی کارگران زن اشاره کرد و گفت: کارگران زن امروز با مشکلات زیادی مواجه هستند ما می خواهیم به موضوع مرخصی زایمان و بیمه این افراد توجه ویژه ای شود.


وی تاکید کرد: این افراد نیازمند اقدامات حمایتی زیادی هستند که دولت خصوصا وزارت کار باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.


در این جلسه جمع دیگری از اعضای فراکسیون زنان مجلس نیز مشکلات جامعه زنان را مطرح کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته