دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1395 - 09:27
دکتر واشقانی خبر داد

احتمال عملیاتی شدن سامانه جامع پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال

دکتر ابراهیم واشقانی‌‌فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از احتمال عملیاتی شدن سامانه جامع پژوهش و فناوری این دانشگاه تا پایان سال خبر داد.
کد خبر : 147470

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا راه‌اندازی سامانه جامع پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: «سامانه جامع پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی فرد را در هر نیمسال تحصیلی ثبت می‌کند. به عبارت دیگر فرد با هر تغییری که از نظر سطح فعالیت‌های پژوهشی داشته باشد، دستاورد جدید خود را در این سامانه ثبت می‌کند.»


واشقانی فراهانی گفت: «هدف از راه‌اندازی این سامانه این است که از اطلاعات آن برای ترفیع سالانه، ارتقای سالانه، ارتقای اعضای هیات علمی و تشویق‌هایی که بر فعالیت‌های پژوهشی افراد متناظر است، استفاده شود.»


او افزود: «ما می‌خواهیم این سامانه مرجعی باشد که هر وقت بخواهیم، بتوانیم اطلاعات پژوهشی، فناوری و علمی دانشگاه را برای هر فرد، هر گروه آموزشی، هر واحد و حتی خود استان‌ها و کلان دانشگاه به دست بیاوریم.»


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «چند سال است که بر روی این سامانه کار می‌شود، اما فعلا کاستی‌هایی دارد. هرچند که به صورت پایلوت در بعضی از واحدها در حال اجراست. امیدواریم این کاستی‌ها با همکاری حوزه فناوری اطلاعات و طراحان نرم‌افزار رفع شود و تا پایان سال سامانه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته