دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیکنان از من می‌پرسند که تکلیف تیم با توجه به نداشتن حق امضا طاهری چه می‌شود؟

سید جلال حسینی: نباید دست برانکو در نقل و انتقالات بسته باشد/ حضور بازیکنان سرباز‌ در تراکتورسازی‌ ظلم به سایر تیم‌هاست

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: این نهایت بی‌انصافی است که تیم ما امید عالیشاه و احمد نوراللهی را به تیمی بدهد که رقیب اصلی‌اش برای گرفتن جام قهرمانی در لیگ برتر است.
کد خبر : 147445

سید‌جلال حسینی درخصوص جدایی 2 بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در نیم‌فصل و رفتن آنها به تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «این نهایت بی‌انصافی است که تیم ما امید عالیشاه و احمد نوراللهی را به تیمی بدهد که رقیب اصلی‌اش برای گرفتن جام قهرمانی است. مگر ما فقط یک تیم داریم که بازیکنان سرباز جذب می‌کند. پس تکلیف تیم‌های دیگر چه می‌‌شود. مگر فجرسپاسی و ملوان بازیکن سرباز نمی‌گیرند که بهترین بازیکنان سرباز به تراکتورسازی می‌روند.این یک ظلم در حق سایر تیم‌ها است.»


وی در واکنش به این موضوع که تراکتورسازی تنها تیم لیگ برتری است و برای همین سربازهای پرسپولیس به این تیم رفتند، اظهار داشت:‌ «این حرف زمانی قابل قبول می‌شود که در فصل‌های قبل که تیم‌های دیگری که بازیکن سرباز می‌گرفتند و لیگ برتری بودند هم می‌توانستند با تراکتور یکسان بازیکن بگیرند. ما در فصل گذشته ملوان را در لیگ برتر دیدیم اما باز هم بهترین‌ها غیر از حسین ماهینی که به ملوان رفت، در تراکتورسازی حضور داشتند. البته همه بازیکنان زحمت خود را می‌کشند اما کدام قانون اجازه می‌دهد که دو بازیکن سرحال یک تیم به تیم رقیبش برود.»


مدافع پرسپولیس با اشاره به شرایط نه‌چندان خوب پرسپولیس درفصل نقل‌‌وانتقالات بیان داشت: «متاسفانه از آقای طاهری مدیرعامل باشگاه حق امضا را گرفته‌اند و باعث شدند که تیم در بلاتکلیفی و وضعیتی نامعلوم قرار بگیرد. دائما بازیکنان پرسپولیس از من می‌پرسند که تکلیف تیم با توجه به نداشتن حق امضا طاهری چه می‌شود؟ درست نیست که پرسپولیس با این همه هوادار در شرایطی قرار بگیرد که متضرر شود. این قانونی که حق امضا را از مدیرعامل باشگاه گرفته باید به نحوی باشد که جانشینی برای مدیرعامل قرار بگیرد و کارهای باشگاه را انجام دهد.»


او افزود: «پرسپولیس این فصل مدعی اصلی قهرمانی است و در این راه رقیبانی دارد. باید شرایط برای همه تیم‌ها عادلانه باشد تا تیمی قهرمان شود که لیاقت بیشتری دارد. نباید در حق تیمی اجحاف کرد و فرصت را به تیم‌های دیگر داد. ما توانایی آن را داریم که در پایان فصل قهرمان شویم به شرطی که به ما کمک کنند و نگذارند در فصل نقل و انتقالات دست برانکو برای انتخاب مهره‌های مورد نیازش بسته باشد.»


حسینی با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: «قرار است با رقیبانی بازی کنیم که بهترین تدارک را برای حضور در آسیا می‌بینند. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران نیاز دارد تا خود را تقویت کند چرا که دیدارهای آسیایی به مراتب سخت‌تر از بیشتر بازی‌های لیگ است. الریان قطر و الهلال عربستان هزینه‌های گزافی می‌کنند و از حالا خود را آماده بازی‌ها می‌کنند. نباید شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که ما نتوانیم بازی قابل قبولی را برابر این تیم‌های آماده انجام دهیم.»


مدافع تیم‌ملی درباره شروع تمرینات تیم ملی گفت: «ای کاش هرچه زودتر کمپ تیم‌های ملی آماده شود تا بتوانیم تمرینات خود را در ایران دنبال کنیم. درست نیست تیم ملی ایران که برترین تیم آسیاست و صدرنشین گروه خود است، تمرینات آماده‌سازی خود را در خارج از کشورش دنبال کند.»


حسینی درباره دیدار با مراکش گفت:‌ «خوشحالم که با یک تیم خوب بازی داریم. تیم ملی نیاز به بازی‌های دوستانه دارد تا با قدرت برابر حریفان آماده شود. هدف ما صعود مستقیم به جام‌جهانی است و برای همین باید بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته باشیم تا در بازی‌های رسمی مشکلی نداشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته