دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اظهارات کنایه‌آمیز مورینیو

منچستریونایتد با وجود اینکه در دیدار برابر میدلزبورو تا دقایق پایانی با یک گل عقب بود اما توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس دیگر را به اندوخته خود اضافه کند.
کد خبر : 147329

به گزارش گروه ورزشی آنا از اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم زیرا با ۷۰ هزار نفر برابر یازده بازیکن میدلزبورو به میدان رفتیم. حاضران در ورزشگاه در ۱۵ دقیقه پایانی، یکپارچه تیم محبوب خود را تشویق کردند و شبی رویایی را رقم زدند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و سه گل هم به ثمر رساندیم چراکه بر این باورم گل زلاتان ایبراهیموویچ هم کاملا درست بود. شایسته کسب سه امتیاز بودیم.


سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره شیوه داوری ‌هم اضافه کرد: گل صحیح زلاتان، مردود اعلام شد و پنالتی روی مارکوس رشفورد هم گرفته نشد. با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خیره کننده ظاهر شدیم.


شیوه کسب پیروزی در این دیدار، هواداران منچستریونایتد را به یاد دوران الکس فرگوسن انداخت چراکه تیم آنها توانست در دقایق پایانی شکست را با پیروزی عوض کند. مورینیو در این‌باره نیز اظهار کرد: اگر فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد بود، بدون شک این تیم با نتیجه سه بر یک به پیروزی می رسید چراکه داوران از فرگوسن می‌ترسیدند و جرات نمی‌کردند گل ایبراهیموویچ را مردود اعلام کنند.


سرمربی شیاطین سرخ در ادامه درباره عملکرد آنتونی مارسیال، زننده گل نخست یونایتد گفت‌: او باید تنها به من گوش بدهد نه شخص دیگری. او باید به آنچه که در تمرینات می گویم به خوبی گوش دهد چراکه من می خواهم این بازیکن به روزهای اوج برگردد.


مورینیو در پایان سخنان خود درباره احتمال حضور وین رونی در دیدار بعدی برابر وستهام نیز گفت‌: به احتمال خیلی زیاد رونی به این دیدار نخواهد رسید ولی مایکل کریک می‌تواند ما را همراهی کند. اریک بایی به تیم‌ ‌ملی کشورش ملحق می شود و این شرایط را برای ما سخت می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته