دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خروج دو ستاره استقلال از لیست مازاد منصوریان/ کاپیتان بخاطر قرارداد بالایش می‌ماند

نام کاپیتان در لیست مازاد استقلال است اما از آن جایی که آبی ها توان پرداخت مطالبه 3 میلیاردی وی را ندارند، او را نگه می دارند!
کد خبر : 147293

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فردا باشگاه استقلال لیست مازاد علیرضا منصوریان را اعلام می کند که این لیست نسبت به آنچه هفته قبل اعلام شد دو تغییر دارد.


برابر با شنیده ها جدایی محمدامین حاج محمدی، فرشید باقری و آرش افشین قطعی شده و وضعیت میثم مجیدی هم به جذب جایگزین برای او بستگی دارد اما رحمتی و بختیار رحمانی در استقلال می مانند.


منصوریان که از ایمان مبعلی ناامید شده، اعلام کرده بختیار را نگه دارید ولی در مورد رحمتی اصرار به جدایی او دارد که البته باشگاه مخالف است و از منصوریان خواسته با تعهد کتبی کاپیتان را نگه دارد چون استقلال تنها در صورتی می تواند رحمتی را کنار بگذارد که مبلغ سه میلیارد تومان به او بپردازد.


یک میلیارد تومان مطالبات فصل جاری، هشتصد میلیون تومان مالیات، هفتصد میلیون تومان باقی مانده از قرارداد فصل قبل و پانصد میلیون تومان مطالبات سال های قبل رحمتی وقتی کنار هم قرار می گیرد، می شود سه میلیارد تومان و استقلال فعلا این پول را ندارد و ناچار است از رحمتی برای ماندن تعهد بگیرد.


کاپیتان باید تعهد بدهد که اگر نیمکت نشین شد، اعتراض نکند!


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته