دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1395 - 08:32

استاندار کرمانشاه: سال گذشته حرکات گروهک‌های تروریستی در نطفه خفه شد/ اشراف اطلاعاتی ناجا بسیار خوب است

استاندار استان کرمانشاه گفت: اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی بسیار قوی است و در سایه پیگیری سایر دستگاه‌ها، شاخص‌های جرایم رو به بهبود است.
کد خبر : 147286

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس، اسداله رازانی در خصوص تعامل و تمهیدات دستگاه‌های استان با نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت عمومی اظهار کرد: خوشبختانه حداکثر هماهنگی بین دستگاه‌های عضو شورای تأمین استان که مسئولیت برقراری امنیت را برعهده دارند، برقرار است.


وی افزود: شهر‌ها، روستا‌ها، منازل، مغازه‌ها و مردم از امنیت لازم برخوردار هستند و ارتقای سطح آن، دغدغه ما و مورد توجه بوده است و روزانه بدون استثنا گزارش وقایع استان را که عمدتاً از سوی نیروی انتظامی منعکس می‌شود، شخصا دریافت کرده و در صورت بروز مشکل در شورای تأمین مطرح می‌شود.


استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی بسیار خوب است و در سایه پیگیری‌ها و همدلی با سایر دستگاه‌ها، شاخص‌های جرایم رو به بهبود است.


اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سفر ریاست جمهوری به انتظامی استان


رازانی خاطرنشان ساخت: انصافا انتظامی استان از فرماندهی و سایر مجموعه بسیار توانمند هستند به طوری که سرقت‌ها، زورگیری‌ها و نظایر این جرایم نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.


وی یادآور شد: علاوه بر اتخاذ تدابیر لازم در شورای تامین، تمهیدات دیگری نیز از جمله تقویت نیروی انسانی در سطح انتظامی استان نیز در دستور کار قرار دارد.


مقام ارشد اجرایی استان از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سفر ریاست جمهوری به مجموعه انتظامی استان خبر داد و گفت: این اعتبار در راستای کامل شدن پوشش تصویری جاده‌ها، خیابان‌ها و به طور کلی سطح استان برای کاهش جرایم، اختصاص و به طور ۱۰۰ درصد تأمین اعتبار شده است.


رئیس شورای تأمین استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مرزهای استان کرمانشاه نیز در امنیت کامل هستند، گفت: هدف گذاری دولت بر این است که در سال آینده تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای خسروی و سومار امکان پذیر شود.


رازانی افزود: امنیت در طرف عراقی این نقاط مرزی برقرار است و مشکلی برای تردد زائران احساس نمی‌شود.


وی یادآور شد: سال گذشته موفقیت‌های امنیتی خوبی در سطح استان داشتیم و توانستیم تحرکات گروهک‌های تروریستی را در نطفه خفه کنیم.


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه داعش تاکنون در استان هیچ مشکلی ایجاد نکرده است، تصریح کرد: امنیتی که امروز در کرمانشاه برقرار است بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و هر چقدر رو به جلو می‌رویم وضعیت امنیت در استان بهتر از گذشته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته