دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگی عامل نارضایتی معلمان شده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگان را عامل نارضایتی معلمان از وضعیت موجود دانست و گفت: مجموعه دست اندرکاران دولت با رایزنی‌های مستمر وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کنند تا پاداش‌های بازنشستگی نیز به طور کامل پرداخت شود.
کد خبر : 147191

به گزارش رسانه‌های دیگر آنا از خانه ملت، فاطمه سعیدی با اشاره به تاخیر دولت در پرداخت حقوق آذر ماه کارکنان آموزش و پرورش و فرهنگیان اظهار کرد: این تاخیر به دلیل تامین بودجه مورد نیاز برای پرداخت سایر مطالبات بوده است که خوشبختانه فرهنگیان با صبوری و فداکاری روزهای ابتدایی دی ماه را سپری کردند.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با این حال بازنشستگان سال 95 همچنان در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند اما مجموعه دست اندرکاران دولت با رایزنی‌های مستمر وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کنند تا پاداش‌های بازنشستگی نیز به طور کامل پرداخت شود.


سعیدی همچنین درباره پرداخت پاداش بازنشستگی به عنوان یکی از عوامل نارضایتی معلمان تصریح کرد: بروز نارضایتی در میان فرهنگیان به دلیل اتفاقات گوناگونی است که رقم نه چندان چشم‌گیر پاداش بازنشستگی و زمان پرداخت آن که معمولا با دیرکردهای غیرقابل توجیه انجام می‌شود از جمله آنهاست.‌


وی با بیان اینکه ناراحتی و گلایه بازنشستگان آموزش و پرورش به‌حق است، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که دولت تدبیر و امید انجام داده است امروز مطالبات بازنشستگان هم رقم بسیار بیشتری را شامل می‌شود و هم موعد پرداخت سریع‌تر از قبل شده است.


این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان مدیریت و سایر دستگاه‌های دولتی به زودی پرداخت پاداش پایان خدمت به‌روز شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته