دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1395 - 15:43
معاون شهردار تهران تشریح کرد؛

تخریب طبقه غیر مجاز مجتمع تجاری علاالدین به کجا رسید؟

معاون شهردار تهران ضمن بازدید از مجتمع تجاری علاالدین آخرین اقدامات صورت گرفته جهت اعمال قانون تخریب طبقه غیرمجاز ساخته شده در این مجتمع را تشریح کرد.
کد خبر : 147189

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، ناصر امانی، معاون شهردار تهران که به عنوان شهردار شب در بامداد روز جمعه سوم دیماه سال 95 به همراه نادر شکری، مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا از روند اجرای رای کمیسیون ماده 100 در خصوص طبقه غیرمجاز ساخته شده در مجتمع تجاری علاالدین بازدید کرد، آخرین اقدامات صورت گرفته را در این خصوص تشریح کرد.


امانی اعلام کرد: مدیریت شهری تلاش مضاعف داشته تا ضمن اجرای کامل و دقیق رای کمیسیون ماده 100، مزاحمت و خدشه‌ای به فعالیت‌های مغازه‌ها و واحدهای تجاری مجاز سایر طبقات و مردمی که در حال ترددند، وارد نشود.


وی افزود: اجرای کار با در اولویت قرار دادن موضوع ایمنی شهروندان و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان، با رعایت دقیق اصول و استانداردهای ایمنی (HSE) آغاز شد.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: پس از نصب داربست روی پیاده‌روهای ضلع شمالی و شرقی ساختمان، محیط ایمن برای تردد شهروندان مهیا شد و سپس داربست و حصار کارگاهی در طبقه هفتم نیز نصب شد. پس از ایمن سازی تردد، اجرای رای کمیسیون ماده 100 با جمع‌آوری کامل پارتیشن‌ها و دیوارهای مغازه‌های واقع در طبقه هفتم ادامه پیدا کرد و سپس درها و کرکره‌های مغازه‌ها جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شده است.


معاون شهردار تهران اضافه کرد: در ادامه عملیات تخریب، سقف‌های کاذب و تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی موجود در آن جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شد.


امانی تصریح کرد: هم‌اکنون تمام قسمت‌های طبقه غیرمجاز به جز ستون‌ها و سقف جمع‌آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شده و در حال حاضر اجرای ایزوگام و عایق کاری کف طبقه هفتم در حال اجرا است که پس از عایق کاری و کروم بندی، تخریب سقف و ستون‌ها با رعایت تمامی الزامات و استاندارهای ایمنی انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته