دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رییس باشگاه الهلال:برنامه‌های خاصی برای بازی با پرسپولیس داریم

نواف بن سعد گفت: برای بازی با پرسپولیس برنامه خاصی داریم. این بازی ، دیدار مشکلی است اما باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم .
کد خبر : 147188

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، نواف بن سعد رییس باشگاه الهلال عربستان پس از حذف تیم الهلال از رقابت های جام پادشاهی عربستان اظهار داشت: «متاسفانه در مرحله نیمه نهایی شکست خوردیم و نتوانستیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. ما فصل گذشته فاتح سوپر لیگ و جام پادشاهی شدیم اما در لیگ و جام حذفی ناموفق بودیم. حالا امسال در سوپرکاپ و جام پادشاهی شکست خوردیم و امیدواریم اتفاقات برعکس پارسال رخ دهد و بتوانیم دو جام دیگر را به دست بیاوریم.»


وی درباره بازی اول الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: «باید شروع قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. به رامون دیاز سرمربی تیم مان اعتقاد داریم و می دانیم که برای بازی با پرسپولیس برنامه خاصی دارد دیدار مشکلی است اما باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم تا گام بلندی برای صعود از گروه برداریم.»


رییس باشگاه الهلال درباره پیشنهاد این باشگاه به عمر عبدالرحمان تصریح کرد: «عمر بهترین بازیکن آسیاست و در اختیار داشتن او بهترین اتفاق ممکن است اما باید قبول کرد انتقال او کار سختی است. این بازیکن از نوجوانی در العین بوده و در این تیم مشهور شده است. مسوولان باشگاه العین به راحتی او را از دست نمی دهند اما ما دست از تلاش برنمی داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب