دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 08:50
وقتی من گل نمی زنم مقصر سرمربی تیم است؟

رضا عنایتی: به اندازه سر سوزن شانس نداریم/ بازی ما مقابل پرسپولیس حیثیتی است

کاپیتان تیم استقلال گفت : وقتی نتیجه نمی گیریم حرفی هم برای گفتن نداریم. با این همه بدشانسی بهتر است سکوت کنیم.
کد خبر : 14714

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال با برد قهر کرده‌ است. این تیم هفته‌هاست که در لیگ برتر یا می بارد و یا بازی برده را با تساوی عوض‌می کند. به همین دلیل فاصله آبی ها هفته به هفته با صدر جدول بیشتر شده و امروز حتی از بخت کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم برخوردار است.


رضا عنایتی که در میانه راه لیگ چهاردهم به جمع آبی ها پیوست و بازوبند کاپیتانی این تیم را بربازو بست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: « اگر در بازی‌هایی که در چند هفته گذشته انجام داده ایم به اندازه یک سر سوزن خوش شانس بودیم الان به جای رده پنجم، اول جدول بودیم. نمی دانم چرا از موقعیت هایی که به دست می آوریم نمی توانیم استفاده کنیم. تمرکز ما به خاطر اتفاقاتی که پیرامون تیم می افتاد کم شده است. شاید فکر کنید بهانه می آوریم اما واقعیت همینی است که گفتم.»


وی ادامه داد: در تمام بازی ها به سختی گل زده ایم اما مثل آب خوردن گل خورده ایم. کادر فنی هم در تمرینات روی اشتباهات فردی کلی کار می کند، اما روز بازی که می شود دوباره همان اتفاقات قبلی تکرار می‌شود. تکرار این مسائل نه تنها هواداران بلکه خودمان را نیز کلافه کرده است. امیدوارم هر چه زودتر این روزها بگذرد تا باعث آزار تماشاچیان استقلال نشویم.»


کاپیتان آبی ها با اشاره به بازی‌های باقی مانده استقلال در لیگ گفت: «مسابقات پیش رو برای ما بسیار مهم است و همه بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا نتایج خوبی را رقم بزنند. هر چند شانس قهرمانی استقلال کم رنگ شده‌ است، اما باید هر طور شده سهمیه آسیایی را کسب کنیم.»


وی ادامه داد: «برای رسیدن به این مهم سه بازی نفس‌گیر داریم. بازی با صبا مهم است اما بازی ما مقابل تراکتور که برای قهرمانی تلاش می‌کند و همچنین بازی آخر مقابل پرسپولیس که یک بازی حیثیتی است کمی کار ما را مشکل می‌کند اما برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی می کنیم. ما استقلال هستیم و به خاطر نام باشگاه باید بازی های قابل قبولی ارائه کنیم. درست است که بدشانسیم اما به گونه ای بازی نکرده ایم که حریفان بخواهند مقابل ما بی پروا بازی کنند. در هر صورت امیدوارم که در بازی‌های باقی مانده لیگ نتایجی به دست آوریم که هواداران انتظار دارند. اگر می خواهیم سهمیه بازی‌های آسیایی را کسب کنیبم باید هم پرسپولیس را ببریم و هم تراکتور را.»


عنایتی در ادامه و در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها امیر قلعه‌نویی را مقصر ناکامی‌های اخیر استقلال می دانند نیز گفت: «امیر خان که نمی تواند لباس ورزشی به‌ تن کند و برود داخل زمین گل بزند و یا اینکه از دروازه دفاع کند. گفتم ما خوب تمرین می‌کنیم. امیر خان در تمرینات همه نکات را با بازیکنان کار می کند اما وقتی من نمی توانم گل بزنم مقصر مربی تیم است؟ در استقلال هر کس به اندازه خودش مقصر است نه کم‌تر و نه بیشتر.»


عنایتی در ادامه به مطالبات بازیکنان استقلال اشاره کرد و گفت: «به هواداران حق می دهم که از دست ما ناراحت باشند، اما نباید بازیکنان تیمشان را با آن الفاظ در ورزشگاه مورد خطاب قرار دهند. بازیکنی که بدون دریافت حق و حقوقش به عشق این مردم بازی می کند مستحق شنیدن اینگونه ناسزاها نیست. هفته بیست و هشتم هستیم اما بازیکنان فقط 30 درصد از قراردادشان را گرفته اند. به اعتقاد شما بازیکنان استقلال کم گذاشته اند؟»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته