دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1395 - 13:51

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی‌ارشد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه یک دی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است، ساعت 24 امروز شنبه 11 دی تمام می‌شود.
کد خبر : 147091

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان متقاضی پذیرش در دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 این واحد دانشگاهی، تا ساعت 24 امروز شنبه 11 دی برای ثبت‌نام فرصت دارند.


آزمون مستقلی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه برگزار نمی‌شود و همه شرکت‌کنندگان در آزمون دوره‌های کارشناسی‌ارشد برای پذیرش در رشته‌های واحد الکترونیکی (مجازی) دانشگاه آزاد اسلامی که در زمان مقرر (نیمه دوم خرداد سال ۹۶) برگزار می‌شود، می‌توانند از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌ها ثبت‌نام کنند.


واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با 20 هزار دانشجو در بیش از 450 رشته تحصیلات تکمیلی و برگزاری امتحانات پایان ترم در 35 مرکز در سراسر کشور و پشتیبانی فنی تمام وقت از دانشجویان و استادان، بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور محسوب می‌شود که برای عدالت آموزشی امکان ادامه تحصیل را برای کارمندان، زنان خانه‌دار، مدیران و علاقه‌مندان به تحصیل در مناطق محروم کشور فراهم آورده است و با استقبال بسیاری در سالیان اخیر مواجه شده است.


آموزش الکترونیکی (مجازی) از شیوه‌های نوین آموزشی است که به دلیل نیازنداشتن به شرکت در کلاس‌های حضوری و با به کارگیری امکانات پیشرفته آموزشی، با ارتقای کیفیت تحصیلی باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در وقت و هزینه دانشجویان می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته