دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 16:37

پیام آیت‌الله نوری‌همدانی در حمایت از ملت مظلوم یمن

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی بر حمایت از ملت مظلوم یمن در برابر رژیم آل‌سعود تأکید کرد و گفت: مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر رژیم آل‌سعود خواهد شد.
کد خبر : 14707

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن پیام این مرجع تقلید در حمایت از مردم مظلوم یمن به مجمع مجامع قرآنی به شرح زیر است:


«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ


اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتش و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی یمن با کمال بیرحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست، یعنی دشمنان کینه توز اسلام شده است.


زیرا می‌دانیم؛ روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیرسلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها، افتادند؛ قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا است، چون منافع و سلطه­‌گری خویش را در خطر می‌دیدند به این فکر افتادند که در کشورهای اسلامی جمعیت‌ها را به عنوان سلفی‌گری و داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت‌ها به دست می‌آورند، ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم الحرمین الشریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند؛ امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال خواهی و نجات خود از سلطه‌گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم آوری را مرتکب شود.


قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت، چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضوع بحرین حر فی نزده و دربارۀ حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفته‌اند.


مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و بر این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالأخره پیروزمند خواهند شد.


این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزین به کشورهای اسلام عزیر نیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر آنها خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته