دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک جدید باشگاه نساجی در گفت‌وگو با آنا؛

آمده‌ایم تا طلسم 20 ساله را بشکنیم/ فریدون مشیری و خشایار محسنی حامی نساجی نیستند/ بدهی را تقریبا نصف کرده‌ایم

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: در حال حاضر حسین مسگرساروی مربی ماست که در 3 بازی قبلی توانسته 7 امتیاز بگیرد.
کد خبر : 147048

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ باشگاه نساجی مازندران به خاطر مشکلات مالی که داشت در شرایط بحرانی قرار گرفت و 3 هفته پیش محمود فکری سرمربی خود را به همین خاطر از دست داد تا حسین مسگرساروی به طور موقت هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این در حالی بود که مهدی پرهام مالک باشگاه تلاش‌های زیادی کرد تا تیمش را از این مشکلات خارج کند. نهایتا پرهام در توافقی که با اکبر یوسفی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران داشت، پذیرفت تا مالکیت باشگاه نساجی را به او واگذار کند. این در حالی که باشگاه نساجی بیش از 10 میلیارد تومان بدهی دارد و هزینه‌های انتقال باشگاه نیز در میان است.


در همین رابطه اکبر یوسفی که مالکیت باشگاه نساجی قائمشهر را پذیرفته درباره توافقات خود با مهدی پرهام به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما نزدیک به 10 روز با آقای پرهام صحبت کردیم تا به توافق نهایی رسیدیم. قرار است امروز پرهام به قائمشهر بیاید تا روند اداری واگذاری مالکیت باشگاه به من انجام شود. طبق توافق صورت گرفته من که نمایندگی یک شرکت هولدینگ را برعهده دارم، پذیرفتم تا بدهی‌های جاری و قبلی باشگاه را با ترتیب اولویت بپردازم و در مجموع باشگاه از بدهی‌هایی که دارد، رها شود. با این کار مالکیت نساجی را برعهده می‌گیرم و دیگر هزینه‌ای برای انتقال ماکیل نمی‌دهیم.»


او درباره اینکه او چگونه می‌خواهد بدهی که بالغ بر 10 میلیارد هست را بدهد، بیان داشت: «مبلغ بدهی رقمی که عنوان شده نیست. ما طبق توافقی که با طلبکاران کرده‌ایم همه بدهی را به آنها نمی‌دهیم و دوستان بخشی از طلب خود را بخشیده‌اند تا کار باشگاه راه بیفتد. مثلا یحیی گل‌محمدی از 6 سال پیش طلبکار است که او قسمتی از طلبش را بخشید. با چنین توافقاتی مبلغ کل بدهی‌ها را تقریبا نصف کرده‌ایم و در حدود 6 میلیارد شده است.»


مالک باشگاه نساجی قائمشهر درباره انتخاب سرمربی جدید تیم و اینکه احتمال دارد بار دیگر محمود فکری به این تیم برگردد، تصریح کرد: «بازگشت فکری که منتفی است و اصلا قرار نیست او دوباره به تیم برگردد. روی 2 تا 3 گزینه نظر داریم که باید به توافق نهایی برسیم. البته من دیروز سر تمرین تیم رفتم تا از نزدیک شرایط را بررسی کنم. ما در حال حاضر با حسین مسگرساروی کار می‌کنیم که در سه بازی قبلی هدایت تیم را برعهده داشته و توانسته هفت امتیاز بگیرد. تا بازی روزجمعه برابر اکسین صبر می‌کنیم و بعد از آن بحث آوردن یا نیاوردن سرمربی را نهایی می‌کنیم.»


یوسفی درباره اینکه هدف نساجی صعود به لیگ برتر است یا نه،‌ عنوان کرد: «قصد اصلی ما این است که این فصل تیم را به لیگ برتر برسانیم. در رده چهارم هستیم و این پتانسیل را داریم که پس از 20 سال نساجی را به سطح اول فوتبال ایران برسانیم. برای همین همه نیازهای تیم را تامین خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد.»


مالک باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اینکه شرکت هولدینگ حامی باشگاه تا چه زمانی حمایت خود را ادامه می‌دهد و این احتمال وجود دارد که پس از مدتی همانند خیلی شرکت‌های دیگر دست از حمایت نساجی بردارد، تصریح کرد: «به‌هیچ عنوان قرار نیست شرکتی که باشگاه را خریده دست از حمایت خود بکشد. بحث اصلی ما که بر آن تاکید هم وجود دارد این است که ساختار ریشه‌ای در باشگاه شکل بگیرد و تیم‌‌های پایه حمایت لازم را برخوردار شوند. برنامه‌ها به طور آکادمیک برای سال آینده ادامه پیدا می‌کند و در سال‌‌های آینده باشگاه از محصولات خودش استفاده می‌کند. ما مدیران مالی خوبی پشت‌سر خود داریم که بار دیگر نساجی را به یکی از تیم‌های خوب ایران تبدیل خواهند کرد.»


یوسفی درباره اینکه عنوان شده بود حامی باشگاه نساجی اردوان فریدون مشیری خریدار سهام باشگاه اورتون یا خشایار محسنی است، عنوان کرد: «هیچ‌کدام از این نفراتی که عنوان کردید قصد ندارند باشگاه نساجی را بخرند. بدون شک زمانی که لازم باشد همه با خریدار باشگاه نساجی آشنا خواهند شد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه نساجی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته