دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 16:29

واحد آمل، قهرمان والیبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندان/ محمودآباد دوم شد

مسابقات والیبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی واحد قائم‌شهر در چهار روز به کار خود خاتمه داد.
کد خبر : 14704

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی واحد قائم شهر گفت: مسابقات والیبال برادران دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران در ۴ روز در واحدقائم شهر برگزار شد که واحد آمل با مربی‌گری نصرالله رجبی و سرپرستی مجتبی فضلی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


ذبیح الله غلامی خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از واحدهای محمودآباد، تنکابن، رامسر، آمل، ساری، بابل و قائم شهر در ۲ گروه ۳ و ۴ تیمی به صورت دوره‌ای برگزاری شد که واحد آمل اول، واحد محمودآباد دوم و واحد قائم شهرسوم شدند.


در دیدار نیمه نهایی این مسابقات تیم آمل با شکست تیم قائم شهر و تیم محمودآباد با شکست تیم بابل به مرحله نهایی راه یافتند که در آن بخش تیم آمل بر تیم محمودآباد غلبه و مقام اول این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.


در دیدار رده بندی هم تیم قائم شهر با شکست تیم بابل به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.


در روز پایانی مسابقات با حضور هئیت رئیسه دانشگاه از برندگان با اهداء مدال تقدیر به عمل آمد.


به گزارش آنا، دانشجویان پسر والیبالیست دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی به مربیگری فضل الله رجبی با ارائه بازی‌های قابل قبول مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کردند.


اسامی بازیکنان این تیم نیما حسینی، عزت اله احمدی، سید محمد نوریان، مهدی حسینی، نیما سلیمانی، حسام الدین ناییجی، میلاد آقاجانی، بهنام رجبی، مجتبی میرزایی، محمد زارعی، مبین خطیبی، سعید صدیقی هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب