دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 16:26
نماینده قائم‌شهر:

نماینده قائم‌شهر: ارتباط مجلس و دانشگاه موجب قوانین بهتر برای توسعه کشور خواهد شد

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه علم موجب رشد و تعالی و ترقی جوامع انسانی می‌شود و قطعاً اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند موجب وضع قوانین بهتر برای سرعت‌بخشی به توسعه کشور خواهد شد.
کد خبر : 14701

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدهادی حسینی در کرسی آزاداندیشی نقش مجلس و دانشگاه در همدلی و همزبانی دولت و ملت، ابتدا از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برای برگزاری این کرسی آزاداندیشی تقدیر و تشکر کرد و سخنان خود را در سه محور ادامه داد.


نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همیشه علم موجب رشد و تعالی و ترقی جوامع انسانی می‌شود و قطعاً اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند موجب وضع قوانین بهتر برای سرعت بخشی به توسعه کشور خواهد شد و این یک ضرورت است.


حسینی گزارش مختصری از عملکرد سه ساله نمایندگی خود در این حوزه ارائه کرد و گفت: در این منطقه نعمت‌های خداوندی بسیار است و آب و هوا و منابع انسانی خوب که مهم‌ترین رکن توسعه است مهیا است و آنچه سبب عدم پویایی و رشد در استان مازندران می‌شود این است که بر داشته‌هایمان خوب مدیریت نکنیم. با تدابیر صورت‌گرفته مسائل راهسازی، بحران‌های موجود در منطقه، مشکلات کارخانه نساجی و پرداخت مطالبات کارگران و دیگر موارد پیگیری و تا حد زیادی مشکلات برطرف شده است.


وی با توجه به کارهای صورت گرفته در منطقه جویبار، افزود: زیرساخت‌های جاده‌های منتهی به شهرستان جویبار، آب شرب، کشاورزی و همچنین احداث یک شهرک صنعتی بازیافت در این شهرستان در حال پیگیری است.


نماینده مجلس شورای اسلامی درباره بحث هسته‌ای خاطرنشان کرد: دنیا اکنون از عزت و اقتدار و صلابت دولت و ملت حرف می‌زند و با همدلی و همزبانی دولت و ملت ایران همچنان بر بلندای اقتدار خواهد ایستاد.


رئیس واحد جویبار نیز گفت: شعارمحوری مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت با حضور دکتر حسینی نماینده مجلس در این دانشگاه عملی شده است و بحث همدلی و همزبانی بین دولت و مردم، مجلس نیز به نوعی ملت ماست و باید با همدلی و همزبانی با دولتمردان به رشد و توسعه کشور اسلامی کمک کند.


دکتر جانباز قبادی در ادامه گزارشی از عملکرد واحد جویبار ارائه داد و افزود: الحمدلله واحد جویبار در بخش‌های آموزشی و پژوهشی و عمرانی به رشد و توسعه خوبی رسیده است. همچنین در بخش فرهنگی، حائز چند رتبه در بخش نماز و قرآن و عترت شده است و در این راستا یک سری نقاط ضعف وجود دارد که ان‌شاءالله با مساعدت و همکاری نماینده محترم شهر بتوانیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و در رشد این دانشگاه و این منطقه از استان مازندران سهیم باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب