دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 16:34
رئیس واحد بوشهر:

دانشگاه آزاد اسلامی به پرچمدار تحقق منویات رهبری تبدیل شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: در سال‌های اخیر با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ضرورت پیشرفت علمی و تحقق جنبش نرم افزاری، دانشگاه‌های کشور و بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی به پرچمدار تحقق منویات معظم له تبدیل شده‌اند.
کد خبر : 1470

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر یوسف قیصری در جمع استادان این واحد دانشگاهی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، باتلاق کفر و ستم خشکید و گلبوته های عشق و امید رویید.


وی با اشاره به عامل پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بدون شک نقش مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ این مردم بودند که با حماسه های بزرگ خویش، نظام ستمشاهی را به زباله دان تاریخ فرستادند.


قیصری افزود: در میان اقشار مختلفی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل وظایف مهمی را بر عهده گرفتند، نباید از تلاش های خستگی ناپذیر دانشگاهیان و به خصوص اساتید و دانشجویان غفلت کرد.


رئیس واحد بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاهیان هیچ گاه در قبال رویدادها و تحولات سیاسی و اجتماعی مهم در سطح کشور سکوت نکرده و در دوره سلطنت پهلوی نیز بارها تاثیرگذاری و دغدغه های خود را نشان دادند.


وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نیز دانشگاهیان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لحظه ای دست از تلاش بر نداشتند، تاکید کرد: در سال های آغازین انقلاب، دانشجویان از طریق مقابله با اندیشه های انحرافی گروهک های چپ و راست، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مشارکت در انقلاب فرهنگی و حضور فعال در جبهه های جنگ حق علیه باطل تاثیرگذاری خود در صحنه سیاسی ایران را حفظ کردند.


قیصری نقش دانشجویان و دانشگاهیان در بازسازی کشور و انجام فعالیتهای علمی و تلاش برای پیشرفت کشور در زمینه های مختلف پس از جنگ تحمیلی را بسیار مهم دانست و افزود: در سال های اخیر نیز با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ضرورت پیشرفت علمی و تحقق جنبش نرم افزاری، دانشگاه های کشور و به خصوص دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به پرچمدار تحقق منویات معظم له تبدیل شده اند.


وی خاطرنشان کرد: امید است که این تلاش و کوشش های شبانه روزی دستیابی ایران اسلامی به قله های علمی را همراه با حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی امکان پذیر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته