دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دارنده مدال نقره کشتی پهلوانی بلاروس: دانشگاه آزاد اسلامی بهترین گزینه برای ادامه تحصیلم بود

قهرمان مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور درباره انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی برای ادامه تحصیل، گفت: «واحد شیروان در رشته‌های تحصیلی تنوع زیادی دارد و با داشتن بیشترین  هیات علمی در بین دانشگاه‌های شهرستان و استادان برجسته بهترین گزینه برای ادامه تحصیل است.»
کد خبر : 146971

گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا- جلال علیزاده دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، دارای مقام دوم مسابقات جهانی کشتی پهلوانی بلاروس است، او که 20 سال سن دارد، علاوه بر کشتی به کوهنوردی و شنا هم علاقه‌مند و کشتی را از سنین نوجوانی آغاز کرده است.


مشروح گفت‌وگوی خبرنگار آنا با علیزاده را می‌خوانیم:


* تاکنون چه افتخارات ورزشی کسب کرده‌اید ؟


- در رده سنی نوجوان و جوانان دارای عنوان‌های کشوری هستم. در رده سنی بزرگسالان هم عنوان‌های نایب قهرمانی و مقام سوم بزرگسالان کشور در کشتی آزاد، قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور، مقام دوم مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور، دو سال متوالی قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی کشور، قهرمان مسابقات جایزه بزرگ لهستان و مقام دوم مسابقات جهانی کشتی پهلوانی بلاروس را کسب کرده‌ام.



* دلیل موفقیت‌تان را در چه می‌بینید؟


- دلیل موفقیتم اول از همه لطف و یاری پروردگار و حمایت‌های خانواده‌ام است که در هر شرایطی به من کمک کرده و مشوقم بوده‌اند. همشهری‌های عزیزم هم همیشه نسبت به بنده لطف داشته‌اند.


* برنامه‌تان برای آینده چیست؟


- به امید خدا شرکت در مسابقات جام تختی و بعد از آن هم مسابقات مختلفی پیش‌رو دارم که باید برای آنها آماده شوم. امیدوارم بتوانم به هدف‌هایی که دارم برسم.


* نظرتان درباره تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی چیست و انگیزه شما از انتخاب واحد برای ادامه تحصیل چه بوده است؟


- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تنوع رشته‌های تحصیلی زیادی دارد و با داشتن بیشترین هیات علمی در بین دانشگاه‌های شهرستان و استادان برجسته بهترین گزینه برای ادامه تحصیل است.



* درباره مسابقه‌ای که مقام آورده‌اید بیشتر توضیح بدهید.


- مسابقه جهانی کشتی پهلوانی از سطح بالایی برخوردار بود. حدود ٥٠ کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند. پیش از اعزام به این مسابقات چند ماه در اردوی تیم ملی تمرینات سخت و پرفشاری را تحمل کردم. برای اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی را با موفقیت پشت سر گذاشتم و راهی این مسابقات شدم. در این مسابقات با ٣ پیروزی در مقابل کشتی‌گیران بلاروس. قزاقستان. گرجستان توانستم راهی دیدار نهایی شوم اما متاسفانه در دیدار نهایی با اینکه از حریف آذربایجانی از لحاظ امتیازی جلو بودم به علت اشتباه خودم کشتی را واگذار کردم و به مقام دومی رسیدم.


* انتظارتان از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان چیست؟


- مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همیشه نسبت به دانشجویان لطف داشته‌اند و هر زمان که احتیاج به کمک داشته‌ام، دریغ نکرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته