دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1395 - 09:42

واحد تنکابن قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد

تیم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد و نایب قهرمانی به بابل رسید.
کد خبر : 146951

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور ۱۰ تیم از واحدهای رامسر، تنکابن، چالوس، نور، آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، نکا و بهشهر به میزبانی واحد رامسر در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران این شهرستان به مدت ۴ روز برگزار شد.


تیم‌ها در ۲ گروه سه تیمه و ۱ گروه چهار تیمه با هم به رقابت پرداختند و ۴ تیم تنکابن، آمل، بابل و نور پس از پیروزی و کسب امتیاز مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.


در مرحله نیمه نهایی تیم تنکابن توانست با عبور از سد تیم آمل با نتیجه ۲ بر ۰ خود را به فینال مسابقات برساند و در مقابل، تیم بابل با نتیجه ۲ بر ۰ تیم نور را شکست داده و حریف تیم تنکابن در مرحله فینال شد. در ‌‌نهایت در یک بازی جذاب و نفس‌گیر، تیم تنکابن با نتیجه ۲ بر یک مقابل بابل به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد، تیم واحد بابل نایب قهرمان شد و واحد آمل مقام سومی این دوره از مسابقات را به دست آورد.


مسابقات مرحله نیمه نهایی با حضور مسئولان شهرستان، حجت الاسلام رضایی امام جمعه و محمد آزاد فرماندار و رئیس هیأت والیبال شهرستان رامسر و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته