دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیکشهر، قهرمان فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان شد

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر موفق شد در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که به میزبانی واحد چابهار برگزار شد به مقام قهرمانی دست یابد.
کد خبر : 146930

به گزارش خبرنگار آنا، مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این دور از مسابقات با حضور ۶ تیم از واحد‌ها و مراکز دانشگاهی این استان (زابل، زاهدان، خاش، سراوان، نیکشهر و چابهار) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار برگزار شد.


هادی آب سواران افزود: در این دوره از مسابقات تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم قدرتمند و قهرمان دوره قبل این مسابقات، به فینال مسابقات راه یافت و در دیدار فینال نیز با یک بازی تماشایی با نتیجه ۲ بر صف تیم خاش را شکست داد و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.


وی افزود: در بازی رده بندی نیز تیم زاهدان موفق شد از سد تیم چابهار بگذرد و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یابد و کاپ اخلاق نیز به تیم چابهار اهدا شد.


این در حالی است که در ادوار گذشته تیم‌های خاش و زاهدان بیشترین عنوان قهرمانی را در این دوره از مسابقات کسب کرده‌اند و برای اولین بار تیم نیکشهر موفق به صعود از گروه خود و کسب عنوان قهرمانی شد.


محمود پیروز فر مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه مراسم فینال از میزبانی واحد چابهار تشکر و قدردانی کرد و گفت: این دوره از مسابقات با همکاری تماهی تیم‌ها و به نحو شایسته و در شرایطی مطلوب برگزار شد.


دکتر محمد مجوزی رئیس واحد زابل نیز از ورزش به عنوان عاملی برای آشنایی و دوستی و روابط حسنه یاد و اعلام آمادگی کرد که دوره بعد این مسابقات در واحد زابل برگزار شود.


اسامی بازیکنان تیم نیکشهر به این شرح است: هادی آب سواران، مسعود رئیسی، عبدالوهاب کاویان‌پور، رضا ستوده، عبدالغفور بیجارزهی، یار محمد رئیسی، عظیم ایرانی، حسن سهوئی، جان محمد رئیسی، مراد بخش اربابی، حسنعلی مجیدی فر و امین مقیمی


سرمربی: همه بازیکنان سرپرست: احمد لطفیان سرگزی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته