دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1395 - 08:48

ترور سفیر یونان در برزیل تایید شد

سفیر یونان در برزیل به دست فردی که پیشتر عاشق همسرش بود، ترور شد.
کد خبر : 146928

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه العالم، جسد کریاکو آمیریدیس در حومه شمالی شهر ریودوژانیرو کشف شد.


پلیس ریودوژانیرو اعلام کرد عامل ترور، یک افسر پلیس بود که پیشتر عاشق همسر سفیر بود و نتوانست با او ازدواج کند، بنابراین تصمیم گرفت تا این ناکامی عاطفی را با قتل سفیر جبران کند.


ایواریستو بونتی، سخنگوی پلیس ریودوژانیرو روز گذشته (جمعه) در کنفرانسی خبری گفت: «فرانسوا د سوزا اولویرا، همسر برزیلی‌الاصل و 40 ساله سفیر یونان و سرجیو گومز موریرا، اکنون به اتهام ترور سفیر یونان بازداشت شده‌اند.»


علاوه بر این، پلیس برزیل ادواردو تدیچی 24 ساله، پسر عمه عاشق همسر سفیر یونان را بازداشت کرده است.


پلیس برزیل پنج‌شنبه گذشته حکم بازرسی خانه سفیر را صادر کرد، مکانی حوالی ریودوژانیرو که آخرین‌بار دوشنبه گذشته سفیر یونان در آنجا مشاهده شده بود. این در حالی است که از آن زمان او به همراه خانواده‌اش در تعطیلات به‌سر می‌برد.


رسانه‌های برزیل اعلام کردند در زمان تعطیلات بود که همسر سفیر گم شدن سفیر یونان را به پلیس برزیل اطلاع داد و تحقیقات پلیس از آن زمان آغاز شد.


به گزارش آنا، به‌دنبال اعلام مفقود شدن سفیر یونان در برزیل، پلیس این کشور اعلام کرده بود جسدی سوخته را کشف کرده که احتمالا جسد سفیر یونان است.


مقام‌های برزیل اعلام کرده بودند در حال تحقیق و بررسی درباره یک جسد یافت شده در یک خودرو سوخته در نزدیکی حومه شمالی شهر ریودوژانیرو هستند که احتمالا متعلق به سفیر یونان است اما هنوز نمی‌توانند این موضوع را به‌طور قطعی تایید کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ترور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته