دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی اعضای جدید هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر

با حکم وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اعضای جدید هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر معرفی شدند.
کد خبر : 1469

به گزارش گروه اقتصادی آنا، طی احکام صادره محمد طالبی، رسول سعدی و صمدالله فیروزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق جایگزین محسن ایزدخواه، سید عبدالحسین ثابت و هادی رحمتی زاده شدند.


بنا به پیشنهاد مورخ 24 دی ماه 93 هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و به استناد بند "ج" قانون اصلاح ماده "113" قانون مدیریت خدمات کشور و بند "ب" ماده "17" قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی اعضای جدید معرفی شدند.


در متن این حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به اعضای جدید هیات مدیره آمده‌است:


قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برحقوق مردم و به تبع آن بر تامین اجتماعی تکیه دارد. از آنجا که قشر شریف روستائیان و عشایر سرمایه‌های کشور و از عوامل مهم اشتغال، تولید و استقلال اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند، تکریم و ارتقای منزلت ایشان تکلیفی سنگین بر دوش همه دستگاه ها و نهادها بالاخص صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است.


توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و تحقق برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی علی الخصوص حمایت ویژه از اقشار کم درآمد و حمایت از تولید و عملیاتی ساختن آن ها از اولویت های وظایف جنابعالی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته