دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1395 - 14:56

عضو کمیسیون امنیت ملی: اعتبارات نظامی در بودجه ۹۶ در قیاس با سال های گذشته وضعیت مطلوبی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با توجه به وضعیت امکانات نظامی در عرصه منطقه ای، ما باید توان خودمان را بالاتر ببریم و در این عرصه باید رشد بیشتری را داشته باشیم.
کد خبر : 146886

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ولی الله نانواکناری در گفت وگو با خانه ملت، درباره وضعیت اعتبارات حوزه دفاعی و نیروهای مسلح در لایحه بودجه سال 96، گفت: خوشبختانه وضعیت اعتبارات نظامی و دفاعی در بودجه سال 96 در قیاس با سال های گذشته وضعیت مطلوبی دارد.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به نظر من اعتبارات سال آینده حوزه دفاعی نه آن چنان بالا است که آن را چشمگیر بدانیم و نه آنکه بسیار کم بدانیم، البته این اعتبارات کفایت این حوزه را نمی کند و قطعا باید اعتبارات بیشتری در حوزه اختصاص داده شود.


وی گفت: با توجه به میزان امکانات نظامی در عرصه منطقه ای، ما باید توان خودمان را بالاتر ببریم و در این عرصه باید رشد بیشتری را داشته باشیم.


نانواکناری ادامه داد: البته در چند سال اخیر اقدامات خوبی در عرصه نظامی برای پیشرفت های نیروهای مسلح کشورمان صورت گرفته که امیدوارم این روند افزایش چشمگیر داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته