دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

فرشاد پیوس: پرسپولیس نباید صدر جدول را از دست دهد/ نبود عالیشاه و نوراللهی در نیم فصل دوم احساس می‌شود

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: سروش رفیعی باید بداند که شرایط بازی در پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم‌ها متفاوت است.
کد خبر : 146862

فرشاد پیوس در واکنش به این موضوع که عنوان شده بود، او به شایان مصلح کمک کرد تا امروز بازیکن مورد علاقه پرسپولیس شود و در یکقدمی این تیم بزرگ قرار بگیرد، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بله، فصل گذشته مصلح در تمرینات خوب بود و من از او در پست دفاع چپ استفاده کردم. او علاقه داشت تا تبدیل به بازیکن بزرگی شود و من هم به مصلح گفتم اگر بتواند در همه دیدارها نمایش قابل قبولی داشته باشد بالاخره یک روز دیده می‌شود و خوشبختانه او امروز در آستانه پرسپولیسی شدن است.»


وی افزود: «البته من به بازیکنان زیادی این موضوع را می‌گویم که با تلاش و تمرین زیاد می توانند تبدیل به بازیکن بزرگی شوند. در این بین کسانی موفق می‌شوند که از تجربیات ما استفاده کنند. من برای همه بازیکنان فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و می‌گویم آنهایی که توصیه‌های سرمربیان خود را گوش می‌کنند، موفق می‌شوند.»


آقای گل سابق فوتبال ایران یادآور شد: «هر بازیکنی که تلاش کند و تسلیم نشود نهایتا تبدیل به فوتبالیست بزرگی می‌شود. تمامی فوتبالیست‌های بزرگ دنیا زمانی گمنام بوده‌اند اما با کوشش و سعی فراوان روز به روز بیشتر پیشرفت کرده‌اند. مصلح هم می‌تواند تبدیل به بازیکن بزرگی در تاریخ فوتبال ایران شود، اگر قدر خودش را بداند. من او را در ابتدای فصل هم به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادم اما آن زمان قسمت نبود که مصلح در بین گزینه‌‌های برانکو قرار بگیرد.»


او درباره جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس و فقدان آنها در نیم فصل دوم گفت: «متاسفانه این دو مهره عالی از پرسپولیس رفتند و سخت است که بتوان بازیکنانی با این کیفیت را جایگزین آنها کرد. عالیشاه و نوراللهی هر دو از جنس پرسپولیس بودند و فضای این تیم را کاملا می‌شناختند. به طور حتم تیم برانکو در هفته‌های ابتدایی با مشکل نبود آنها مواجه خواهد بود و اگر مهره‌های خوبی هم جذب پرسپولیس شوند باز هم زمان می‌برد تا آنها خود را با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ کنند.»


وی درباره اینکه تراکتورسازی مانع اصلی پرسپولایس برای قهرمانی پرسپولیس به حساب می‌آید، بیان کرد: «همه تیم‌ها مانع پرسپولیس خواهند بود و این تیم باید تلاش کند تا در ادامه فصل به مشکل خاصی بر نخورد. پرسپولیس تا زمانی که موفق باشد نه تراکتورسازی و نه هیچ تیم دیگری نمی‌تواند صدرجدول را از چنگ این تیم خارج کند.»


پیوس درباره آمدن سروش رفیعی به پرسپولیس نیز بیان داشت: «سروش بازیکن خوب و آینده‌داری است. او می‌تواند کمک زیادی در ادامه فصل برای پرسپولیس باشد. فقط باید دقت کند که در پرسپولیس به مشکل خاصی برنخورد چرا که بازی در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم‌ها فرق دارد. بازیکنان زیادی به این تیم‌ها آمدند اما نتوانستند آن انتظاری که از آنها می‌رفت را عملی کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته