دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1395 - 13:15
در گفت‌وگو با آنا؛

فرزاد کوهیان: تیم ما در بعضی بازی ها با تجربه نیست/ به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: بازیکنانم خوب بازی می‌کنند اما در بعضی بازی ها به دلیل تجربه کم نمی‌توانند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
کد خبر : 146840

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره وضعیت تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: « تیم ما شرایط خوبی داشت و هفته گذشته مقابل شهرداری گرگان پیروز شدیم، اما متاسفانه این هفته مقابل نیروی زمینی به هیچ عنوان خوب نبودیم و شرایط بازی به نفع ما رقم نخورد.»


وی در ادامه اظهار کرد: « متاسفانه در بازی مقابل نیروی زمینی به قدری بد بودیم و با بدشانسی روبه رو شدیم که هیچ کدام از توپ هایمان وارد سبد نمی شد و حتی اگر این بازی را هم پیروز می شدیم از عملکرد بازیکنانم ناراضی بودم. تیم ما جوان و تازه نفس است و شاید در بعضی از بازی ها به دلیل عدم تجربه نتوانند خوب بازی کنند.»


کوهیان در ادامه به رقابت‌های لیگ اشاره کرد و گفت:« در لیگ امسال در هفته دو بازی داریم و فشردگی و حساسیت بازی‌ها بسیار زیاد است. در حال حاضر تا دیدارهای پلی‌آف زمان زیادی باقی مانده و تمرکز ما بر روی ادامه بازی های لیگ است به همین دلیل بر روی آنها تمرکز می‌کنیم تا موفق شویم و این شکست را جبران کنیم.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد به بازی های بعدی تیمش اشاره کرد و گفت:« دو بازی بعدی برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد چرا که باید شرایط خودمان را در جدول بهبود دهیم. لیگ بسکتبال و فشردگی بازی‌ها نشان داده که تاکنون هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم و از ابتدای فصل همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان آمدند ما هم تلاش می‌کنیم که این اتفاق برای بسکتبال دانشگاه آزاد رقم بخورد.»


وی همچنین به کیفیت بازی های لیگ اشاره کرد و گفت: «لیگ امسال تقریبا با آرامش سپری شده و ما درگیری و حواشی خیلی کمی نسبت به سال های گذشته داشتیم اما در بازی های خانگی به دلیل نداشتن هوادار کمی ناراحت هستیم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند و در بازی های بعدی از سکوی ما پر از تماشاگر باشد تا بتوانیم خوب بازی کنیم.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد همچنین در مورد عملکرد داوران در بازی های لیگ گفت: «تاکنون مورد خاصی پیش نیامده و در هر بازی داوران خوب قضاوت کردند و شرایطی برای تیم ما پیش نیامده است که داوری به ضرر ما باشد . البته طبیعی است که در برخی از مسابقات داور اشتباهی انجام دهد به هر حال این خاصیت بازی هاست و این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ اتفاق بیافتد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته