دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 15:46

صمد مرفاوی: بازیکنانم توانایی شکست تراکتور را دارند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تراکتور اگر بازیکنانم بدون استرس بازی کنند می توانند این تیم را شکست دهند چون آنان توانایی انجام این کار را دارند.
کد خبر : 14684

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت:« بازی سختی برای هر دو تیم است تراکتورسازی با توجه به اینکه می‌خواهد صدرجدول را حفظ کند به دنبال سه امتیاز است و ما می‌خواهیم به بهبود بخشیدن به‌جایگاهمان امنیت بیشتری پیدا کنیم. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده می‌شود.»


وی افزود: «باید به دور از احساسات بازی کنیم و تراکتورسازی تیم پرمهره‌ای است که نیروی تهاجمی قدرتمندی دارد. در مسابقات قبلی هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی به خاطر استرس موقعیت‌هایمان از دست رفت ولی بازیکنان همت می کنند تا سه امتیاز را بگیرند.»


سرمربی پیکان درمورد اینکه چرا در صبا بهتر نتیجه گرفت، گفت:«از ابتدای فصل روی صبای قم نظارت داشتم و خودم تیم را بستم بازیکنانی را جذب کردم که به تفکرات تاکتیکی‌ام می‌خوردند به همین دلیل در بسیاری از دیدارها امتیاز گرفتیم و این تفاوت صبا و پیکان است. در نیم فصل به پیکان آمدم و تنها به صورت محدود می‌توانستیم یارگیری کنیم البته کادرفنی قبلی زحمات زیادی کشیدند و نمی‌توان از آن گذشت اما در مقطعی به این تیم آمدم که وضعیت خوبی نداشت و تلاش کردیم شرایطش را بهبود ببخشیم.»


مرفاوی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان پیکان اسمی تر از بازیکنان صبا هستند، اظهار داشت: «فوتبال یک کار گروهی است و به فرد متکی نیست. ما گروهی تمرین می‌کنیم و باید گروهی بازی کنیم به هر حال کار کردن برای هر مربی سخت است و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان است.»



انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان تراکتور
ارسال نظر
قالیشویی ادیب