دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست خبری همایش بین‌المللی کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست خبری همایش بین‌المللی کارآفرینی کسب و کار حرفه‌ای و فروش با همکاری واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سینرجی روسیه برگزار شد.
کد خبر : 146837

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گریگوری آوتوف، رئیس دانشکده اقتصاد سینرجی روسیه در این نشست که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به تاریخچه همایش‌های کسب‌و‌کار سینرجی اشاره کرد و گفت: «ما در روسیه توانسته‌ایم تاکنون چند همایش با موضوع کارآفرینی برگزار کنیم و در هر ماه هم حدود 2500 نفر را در زمینه کارآفرینی آموزش داده‌ایم.»


او گفت: «هدف از این همایش‌ها توسعه اقتصاد روسیه و تقویت آموزش کارآفرینی است. در ماه نوامبر بزرگترین همایش را برگزار کردیم که با حضور ۶ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در رکورد جهانی گینس هم ثبت شد.»


رئیس دانشکده اقتصاد سینرجی ادامه داد: «این همایش‌ها تاکنون در 5 کشور برگزار شده است که امسال نیز این همایش در ایران که مهمترین کشور در خاورمیانه است برگزار می‌شود و از معروف‌ترین و مهمترین سخنران‌ها برای حضور در این همایش دعوت کرده‌ایم.»


گریگوری آوتوف افزود: «این همایش روش جدید کسب و کار و کارآفرینی را آموزش می‌دهد.»


رئیس دانشگاه کارآفرینی سینرژی روسیه هم در این نشست جامعه هدف این همایش‌ها را جوانان اعلام کرد و گفت: «تضمین می‌کنیم اگر بیش از هزار نفر از ایران در این همایش شرکت و آموزش ببینند، وضعیت تولید ناخالص ملی ایران بهبود پیدا می‌کند.»


او درباره مشکل کارآفرینی و اشتغال در ایران و راهکارهایی برای آن گفت: «مشکل ایران و روسیه در این زمینه یکی است با این فرق که در مقایسه با روسیه، ما معمولا 20 سال عقب‌تریم. مشکل، نبود فرهنگ کارآفرینی در فارغ‌التحصیلان است. هدف ما از برگزاری این همایش‌ها تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه است.»


در ادامه این نشست دکتر یحیی علوی، مدیر اجرایی همایش بین‌المللی سینرجی گفت: «تاکنون در سال‌های گذشته 5 تا 10 همایش بازاریابی در تهران برگزار شده است اما از آنجایی که استادان این همایش‌ها تکراری بودند تصمیم گرفتیم افرادی جدید و نخبه به این همایش دعوت شوند.»


او به برگزاری همایش کسب‌و‌کار در بهمن و در برج میلاد اشاره کرد و گفت: «استادان دعوت‌شده به این همایش بین‌المللی از متخصصان بازرگانی و کارآفرینی سطح بالای دنیا هستند. برگزاری این همایش کار بزرگی است که خیلی از افراد جرات برگزاری آن را ندارند. نتایج برگزاری این همایش برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب نیز مفید است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته