دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1395 - 11:51

آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی در خیابان جمهوری/ یک آتش نشان از ناحیه دست مصدوم شد + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم خانگی در خیابان جمهوری خبر داد و گفت:در این حادثه به هیچ شهروندی آسیب نرسید، اما یکی از نیروی آتش نشان در حین عملیات از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.
کد خبر : 146827

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ساعت 18:35 روز گذشته حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری ابتدای خیابان جمال زاده به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه، نیروهای 3 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.


ملکی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک فروشگاه لوازم خانگی بود، ادامه داد: آتش‌سوزی در انبار پشت فروشگاه به وسعت 200 متر دارای سقف شیروانی و مملو از لوازم خانگی اتفاق افتاده و حریق در حال سرایت به قسمت زیرزمین و رمپ ورودی پارکینگ پر از اجناس بود.



وی تصریح کرد: آتش نشانان از 2 طرف عملیات را آغاز کردند و توانستند به سرعت حریق را مهار و دود غلیظ ایجاد شده را تخلیه کنند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در این حادثه به هیچ شهروندی آسیب نرسید، اما یکی از نیروهای آتش‌نشان در حین عملیات از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.



ملکی با اشاره به اینکه حادثه خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت، تصریح کرد: با ایمن سازی محل حادثه عملیات در ساعت 21:30 به پایان رسید.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران علت وقوع حادثه در دست بررسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته