دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1395 - 19:56

شکست دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال/ پتروشیمی باز هم برنده شد

هفته اول از دور دوم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.
کد خبر : 146757

به گزارش گروه ورزشی آنا از فدراسیون بسکتبال، در مهمترین دیدار هفته و در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر تیمهای پتروشیمی بندر امام صدر نشین کنونی و شهرداری اراک تیم دوم جدول به دیدار هم رفتند که در پایان شاگردان مهران شاهین طبع موفق شدند با حساب 74بر66 به برتری برسند.


همچنین در تالار حکیمیه تهران تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی رو در روی هم قرار گرفتند که تیم نیروی زمینی دست به کاری بزرگ زد و علی رغم عدم حضور ارسلان کاظمی مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه 68بر62 به پیروزی رسید.


در بازی سوم امروز تیمهای شهرداری کشان و شهرداری تبریز تیمهای موفق این فصل از لیگ برتر به مصاف هم رفتند که شاگردان مجید صالحی و شهرداری کاشان با حساب 79بر 64 بازی را واگذار کردند .


دیگر دیدار این هفته بین تیمهای شیمیدر تهران و شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی تهران انجام شد که تیم مهمان یعنی شهرداری گرگان با وجود برتری در نیمه نخست در نهایت شکست دیگری را تجربه کرده و 77بر75 بازی را باخت.


در آخربن بازی هم تیمهای لوله آ اس شیراز و پالایش نفت آبادان در خانه بسکتبال شیراز مقابل هم قرار گرفتند که تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 89بر75 صاحب برتری شد.


نتایج کامل بازیهای این هفته به شرح زیر است :


لوله آاس شیراز 75 پالایش نفت آبادان 89


پتروشیمی بندر امام 74 شهرداری اراک 66


شهرداری کاشان 64 شهرداری تبریز 79


شیمیدر تهران 77 شهرداری گرگان 75


دانشگاه آزاد اسلامی 62 نیروی زمینی تهران 68


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته