دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت وگو با آنا؛

جلالی: حفظ آرامش رمز موفقیت ماست/ پیکان بازیکنی را از دست نخواهد داد

سرمربی پیکان گفت: سعی کردیم به بازیکنانی که می توانند آینده ای در این فوتبال داشته باشند میدان بدهیم.
کد خبر : 146738

مجید جلالی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره حضور پیکان در رده چهارم لیگ در پایان نیم فصل اول گفت: «ما این فصل با این هدف کار کردیم که در مرحله اول به ثبات برسیم. متاسفانه یکی از مشکلاتی که همواره مانع به نتیجه رسیدن ما شده، نوسان هایی بوده که در طول یک فصل داشتیم. بنابراین سعی کردیم در تیم پیکان به ثبات برسیم و تا اینجا هم نسبتا مسیر خوبی را طی کردیم و البته که باید بیشتر به هدفی که مدنظر داریم، نزدیک شویم.»


او ادامه داد: «اگر بتوانیم به آن هدفی که از ابتدای فصل برای رسیدن به آن تلاش می کنیم، برسیم آن وقت می توان به اهداف بعدی فکر کرد. البته اینکه در راه رسیدن به هدف اصلی که داریم، حضور در رتبه چهارم را هم درکنارش می بینیم به طور حتم در بالا بردن روحیه بازیکنان تیم برای رسیده به خواسته هایی که داریم تاثیر فراروانی دارد.»


سرمربی پیکان در مورد اینکه در نیم فصل اول در تیم خود و دیگر تیم های لیگ برتر پدیده خاصی را دید یا نه، عنوان کرد: «اینکه بازیکنی در یک فصل چهره شود و بعد از آن افت کند، موردی است که در فوتبال ما بارها تکرار شده است. ما سعی کردیم به بازیکنانی که می توانند آینده ای در این فوتبال داشته باشند میدان بدهیم اما اینکه آن بازیکن بتواند در آینده تبدیل به مهره ای قابل شود موضوعی است که خودش باید به آن برسد. این مسئله در مورد تمامی بازیکنان ما در هر تیمی که باشند صدق می کند.»


وی در واکنش به این موضوع که گادوین منشا از پرسپولیس پیشنهاد دارد، اظهارداشت: «تنها یک بازیکن برزیلی داشتیم که از جمع ما جدا شد و قرار نیست هم بازیکن دیگری را از دست بدهیم. مگر اینکه بازیکنی نخواهد با ما ادامه دهد. منشا هم جزو بازیکنانی است که با ما قرارداد دارد و دوست ندارد از پیکان برود. ما هم قصد نداریم منشا را از دست بدهیم.»


جلالی درباره اینکه ثبات پیکان می تواند این تیم را به سهمیه آسیا برساند یا نه، تصریح کرد: «هر احتمالی وجود دارد. بازیکنان پیکان اگر تبدیل به تیم یکدستی شوند، به طور حتم می توانند عملکرد خوبی را تثبیت کنند. مهم ترین هدف ما حفظ آرامش تیم است که تا اینجا در انجام آن موفق بوده ایم. معتقدم رمز موفقیت ما آرامشی است که بر تیم حکمفرماست و با حفظ آن می توان به اهداف ترسیم شده رسید.»


سرمربی پیکان درباره اردوی کیش تیمش نیز بیان کرد: «تنها گزارش غلطی که به ما دادند این بود که نگفتند کیفیت زمین های کیش به درد نمی خورد. ما برای اینکه از لحاظ آب و هوایی و اینکه بازیکنان تمرین با نشاطی را در نیم فصل داشته باشند به کیش آمدیم ولی اگر می دانستیم کیفیت زمین ها خوب نیست جای دیگری را برای اردوی نیم فصل انتخاب می کردیم.»


جلالی درباره اهمیت شروع پرقدرت در بازی های اولیه پیکان در نیم فصل دوم عنوان کرد: «سعی می کنیم طبق اصولی که تعریف کردیم با حریفان بازی کنیم. قدرت تیم ها در هفته های اول دقیقا قابل تشخیص نیست چون تغییرات ایجاد شده و ما با همان شناخت نیم فصل اول با حریفان بازی خواهیم کرد. این شرایط برای رقیبان نیر وجود دارد و تیمی که موفق تر خواهد بود که در این دیدارها کمتر اشتباه کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته