دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1395 - 15:48

پدیده پینگ پنگ ایران تا یکقدمی حذف عالمیان پیش رفت

در دومین روز سومین مرحله تور ایرانی تنیس روی میز کشور که به میزبانی شهرستان اراک در حال برگزاری است ، صبح امروز (پنجشنبه ) نوید شمس تنیس باز نونهال کشورمان به مصاف نیما عالمیان رفت و با وجود واگذاری نتیجه به حریف ملی پوشش ،‌خوش درخشید.
کد خبر : 146733

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از ایرنا از اعلام روز پنجشنبه فدراسیون تنیس ، در این دیدار شمس با نتیجه سه بر صفر از عالمیان پیشی گرفت ، سپس نتیجه سه بر یک شد و در گیم پنجم که عالمیان با همچنان عقب بود توانست این بازیکن نونهال کشورمان را با استفاده از تجربه اش با نتیجه سه بر چهار از پیش روی بردارد.


نوید شمس با صعود از دور مقدماتی و پیروزی در اولین بازی جدول حذفی ، در مرحله 32 ورزشکار برتر بزرگسالان به مصاف سید یک مسابقات رفته بود . تورهای ایرانی علاوه بر همسان بودن با شرایط مسابقات حساس بین المللی ، مجالی شده برای ابراز توانمندی های آینده سازان و امکان رقابت با قهرمانان صاحب نام را فراهم کرده است.


سومین مرحله رقابت های تور ایرانی تنیس روی میز از روز گذشته (هشتم دی ماه ) با حضور 152 تنیس باز از جمله ملی پوشان کشورمان در اراک آغاز شده و فردا پایان می یابد. این رقابت ها با داوری داریوش ضرغامپور، محمود همت و حمیدرضا امینی ، بهزاد مرندی، مجید آرازخانی، هوشنگ بهلولی، مهرداد تفتی، سعید آذرنوش، علی خانمحمدیان، مجید جمالو، مرتضی میرزاخانی، روزبه خلیلی، مجید بیات، محسن جوذقی داوران برگزار می شود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته