دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1395 - 23:17

سرمایه یک ست واگذار کرد/ پیروزی شهرداری ارومیه در آمل

تیم های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و سازمان عمران شهرداری ساری در سه دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
کد خبر : 146603

به گزارش گروه ورزشی آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای اراک، اردکان، آمل، تبریز و تهران (دو مسابقه) پیگیری شد. تیم والیبال بانک سرمایه در چهارمین دیدار این هفته در اراک به مصاف شهرداری این شهر رفت و سه بر یک به پیروزی رسید تا نتیجه یک ست را به حریف نه چندان مطرح خود واگذار کرده باشد.


شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 21 و 25 بر 21 شهرداری اراک را شکست دادند و به دوازدهمین پیروزی خود دست یافتند و 32 امتیازی شدند. این مسابقه دو هزار و 500 تماشاگر داشت و به مدت 125 دقیقه نیز طول کشید. این دیدار چهار کارت زرد و قرمز داشت که ژیگادلو از بانک سرمایه و اسماعیل معلی از شهرداری اراک کارت زرد دریافت کردند و عادل غلامی از بانک سرمایه و علیرضا نادی از شهرداری اراک به دلیل دخالت در داوری با کارت قرمز داور روبرو شدند. علیرضا قریب، وحید پورکاشیان و یونس حسن زاده به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.


تیم والیبال کاله مازندران در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان شهرداری ارومیه بود. تیم شهرداری ارومیه که به دلیل وضعیت خاص آب و هوایی با تاخیر و به سختی خود را به آمل رساند، در این مسابقه سه بر یک میزبان خود را شکست داد تا سختی مسیر سفر را با جشن پیروزی فراموش کند. شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ست دوم 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 15 و 27 بر 25 مغلوب میهمان خود شدند تا نهمین ناکامی خود را تجربه کنند.
این مسابقه یک هزار و 500 تماشاگر داشت و به مدت 108 دقیقه پیگیری شد. داود نافعی و میثم پارسه داوران این مسابقه بودند و حمید حق بین نیز بر آن نظارت داشت.


در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال که در خانه والیبال تهران پیگیری شد، تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق به شکست سه بر دوی پارسه تهران شد.
تیم پارسه در این مسابقه در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 15 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 28 بر 26، 28 بر 26 و 15 بر 11 مغلوب نماینده ساری شد تا ششمین شکست خود را تجربه کرده باشد.
تیم سازمان عمران شهرداری ساری با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خود را به هفت رساند و با 20 امتیاز و یک پله صعود به رتبه ششم جدول آمد.
محمد شاهمیری و قادر صادقی قضاوت این مسابقه را به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و اسماعیل صباغ نیز ناظر بود. این مسابقه 150 دقیقه زمان برد و 700 تماشاگر داشت.
در این دیدار علی اصغر مجرد و داود آهنگری کمک مربی تیم پارسه تهران کارت زرد گرفتند و ایرج حسینخانی دیگر کمک مربی این تیم به دلیل اعتراض به داوری از مسابقه اخراج شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته