دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد

تمدید ثبت اطلاعات برای بازگرداندن وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی

دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌ اطلاعات برای بازگرداندن وجوه پرداختی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تا روز دوشنبه 13 دی خبر داد.
کد خبر : 146570

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه خطاب به همه خریداران کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی آمده است که مهلت ثبت‌ اطلاعات برای بازگرداندن وجوه پرداختی آنها تا روز دوشنبه 13 دی تمدید شده است.


این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و همه خریداران کارت‌های اعتباری باید حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه 13 دی به سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org مراجعه و اطللاعات خود را ثبت کنند.


دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است با توجه به مغایرت‌هایی اطلاعات ثبت‌شده با اطلاعات داوطلبان، در مرحله اول، وجوه بیش از 20هزار داوطلب به حساب‌های اعلام‌شده از سوی آنها واریز می‌شود.


داوطلبان دیگری هم که تا پایان روز دوشنبه 13 دی اطلاعات خود را ثبت کنند، وجوه پرداختی آنها تا پایان هفته آینده داده می‌شود. همچنین چگونگی رفع نقص اطلاعات داوطلبانی که امکان بازگرداندن وجوه آنها به دلیل نقص اطلاعات وجود نداشته است، در اطلاعیه جداگانه‌ای هفته آینده اعلام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته