دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

مدیرعامل سایپا: حسن‌زاده نتوانست در سایپا خودش را نشان دهد/ جذب مکانی به وضعیت گلر برزیلی ربط دارد

رضا درویش گفت: اول باید تکلیف دروازه بان برزیلی خود را مشخص کنیم و بعد از آن در رابطه با جذب مکانی اقدام کنیم.
کد خبر : 146473

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا که در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکرد به دنبال این است تا با تقویت تیمش بتواند ناکامی‌های نیم فصل اول را جبران کند و خودش را از ته جدول نجات دهد.


رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تقویت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «ما برای نیم فصل دوم به طور حتم به دنبال تقویت تیم هستیم. برخی از بازیکنانی که نتوانستند در نیم فصل اول به کارمان بیایند از جمع ما جدا می‌شوند و چند بازیکن دیگر جایگزین آنها می‌شوند.»


وی در رابطه با جدایی مسعود حسن زاده از سایپا افزود: «حسن زاده در ابتدای فصل با امید زیادی به سایپا آمد که بتواند در تیم ما بدرخشد اما شرایط برای درخشش او مناسب نبود و به احتمال زیادی از جمع ما جدا می شود. این بازیکن 2-3 پیشنهاد داخلی و خارجی دارد و در حال بررسی پیشنهادهای خودش است.»


مدیرعامل سایپا در خصوص پیوستن سوشا مکانی به این تیم گفت: «دروازه‌بان برزیلی ما تا پایان فصل قرارداد دارد اما از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و باید دستش را جراحی کند. اول باید تکلیف این بازیکن مشخص شود و بعد از آن در رابطه با جذب مکانی اقدام کنیم.»


درویش در مورد لغو بازی این تیم مقابل ماشین سازی و تغییرات زیادی که زمان برگزاری این بازی اتفاق افتاد افزود: «ما به دلیل شرایط جوی نتوانستیم خودمان را به تبریز برسانیم و هواپیمای ما هم در ساعت 12 شب به تهران رسید و ما نمی‌توانستیم جان 30 نفر را به خطر بیاندازیم و ساعت 2 شب با اتوبوس به تبریز برویم. ضمن اینکه ناظر بازی، وضعیت زمین را مساعد ندید و بازی را کنسل کرد و مشکل از طرف ما نبود.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر هم که حرف ماشین سازان به کرسی نشست و همان تاریخی که آنها اعلام کردند بازی برگزار می‌شود. سازمان لیگ دو بار تاریخ بازی را تغییر داد و ما هم هر دو بار بلیط تهیه کردیم و آماده بازی بودیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا درویش سایپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته