دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1395 - 14:00

جزئیات حضور محمود صادقی در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان /شکایت کواکبیان از کریمی قدوسی

یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به جلسه صبح امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با حضور محمود صادقی گفت:‌ تصمیم جلسه امروز هیات نظارت این بود که صادقی اظهارات و دفاعیات خود را به صورت مکتوب ارائه کند تا پس از آن در جلسه دیگری آنها را بررسی کنیم.
کد خبر : 146467

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، محمد جواد جمالی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به جلسه صبح امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره‌ پرونده‌های مربوط به محمود صادقی نماینده تهران، گفت: این جلسه که با حضور صادقی انجام شد به مدت دو ساعت به طول انجامید و صرفا هم در رابطه با پرونده‌های مربوط به ایشان بود.


این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین اظهار کرد:‌ در این جلسه صادقی اظهارات و دفاعیات خود را مطرح کرد و نهایتا تصمیم بر این شد تا به صورت مکتوب نیز اظهارات خود را ارائه کند تا پس از آن در جلسه دیگری بررسی‌ها انجام شود.


وی افزود: در این جلسه و در حضور آقای صادقی تاکید شد که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان صرفا مسائل و شکایت‌هایی را بررسی می‌کند که نمایندگان در چارچوب وظایف نمایندگی درباره آن اظهار نظر کرده‌اند.


وی همچنین در گفت‌وگو با ایرنا، اضافه کرد: مصطفی کواکبیان نماینده تهران از جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به دلیل اظهارات منتسب به ظریف وزیر امور خارجه شکایت کرده که این شکایت از سوی دبیر هیات اعلام شد و در نوبت بررسی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار گرفت.


مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نیابت از چند نماینده از جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به دلیل اظهارات منتسب به ظریف به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته