دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از فردا؛ تقابل سرنوشت‌ساز «دایی» و «ویسی » در اصفهان

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران روز جمعه با بازی سپاهان و نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود.
کد خبر : 146419

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جام حذفی فوتبال ایران وارد حساس ترین مرحله خودش شد و 4 تیم برای رسیدن به فینال این رقابت ها و در نهایت قهرمانی تلاش می‌کنند. تراکتورسازی، سپاهان، ذوب‌آهن و نفت تهران 4 تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند که برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند.


بازی‌های مرحله نیمه نهایی از روز جمعه آغاز خواهد شد و در اولین بازی این مرحله دو تیم سپاهان و نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند. سپاهانی‌ها که در لیگ امسال نتوانستند نام خودشان را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کنند در جام حذفی به دنبال آن هستند تا با شکست نفت تهران به فینال صعود کنند.


شاگردان علی دایی هم برخلاف سپاهان در لیگ نتایج خوبی کسب کردند و در جام حذفی هم موفق شدند در یک بازی حساس از سد استقلال تهران عبور کنند .نفت در این بازی سه بازیکن محروم دارد و محمد دانشگر، میلاد شیخ فخرالدینی، اکبر صادقی بدیع نمی‌توانند برای تیم‌شان به میدان بروند. که این مساله مهمترین دغدغه دایی در بازی روز جمعه است.


دو تیم در نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که شاگردان ویسی موفق شدند با تک گل فرید بهزادی کریمی نفت تهران را شکست دهند و امیدوارند در بازی خانگی روز جمعه بتوانند با شکست نفت به فینال جام حدفی راه پیدا کنند.


مسیر سپاهان تا نیمه نهایی:


سپاهان 4- غذای سبز مشهد صفر


سپاهان یک- پارس جنوبی صفر


سپاهان 2- آلومینیوم اراک صفر


سپاهان 2- سایپا صفر


زردپوشان اصفهانی تا این مرحله تیم سایپا را از لیگ برتر حذف کرده‌اند.


دیگر دیدار نیمه‌نهایی روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود.


مسیر نفت تهران تا نیمه نهایی:


نفت تهران 7- مهرگان دره‌شهر یک


نفت تهران یک- نساجی مازندران صفر


نفت تهران 4- شهرداری فومن صفر


نفت تهران 3- استقلال تهران 2


نفت تا رسیدن به نیمه‌نهایی بزرگترین حریفی که از پیش رو برداشته استقلال بوده است. سایر حریفان این تیم از لیگ‌های دسته یک و دو بوده‌اند.


دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود.


دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه میان تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته