دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 13:43

نقش فولاد و تراکتور در کسب سهمیه ایران در لیگ قهرمانان‌آسیا

رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: نتیجه دیدارهای تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا هم در کسب سهمیه آن کشور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگزار است.
کد خبر : 14637

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،محمد رضا کسرایی ضمن بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه دیدار آخر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا 2015 به دلیل حذف این دو تیم، جنبه تشریفاتی دارد و با توجه به سیستم جدید امتیازدهی و تعیین سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی نمایندگان کشورمان در کسب سهمیه فصل 2018-2017 تاثیرگزار خواهد بود.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به ماده 75 آیین نامه لیگ قهرمانان آسیا، کسب هر برد در لیگ قهرمانان آسیا چهل هزار دلار پاداش برای تیم به همراه دارد.
کسرایی افزود: با توجه به موارد فوق، امیدوارم تیمهای پرسپولیس و نفت تهران بتوانند با کسب امتیازهای لازم در دیدار پایانی بتوانند به مرحله بعد صعود کرده و تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز هم با ارائه یک بازی خوب و کسب امتیاز، بتوانند به کشور ما برای کسب سهمیه کامل در سال آینده کمک کنند.
وی در پایان گفت: طبق آخرین مصوبه هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه های فصل 2016-2015 و 2017-2016 همان حداکثر سهمیه 1+3 است و مجددا AFC براساس نتایج تیمهای باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه دو سال بعد آن را مشخص خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته