دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 14:35
در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گرمسار اعلام شد

قدردانی از تلاش‌های واحد گرمسار در موضوع پیشگیری و آموزش مبارزه با مواد مخدر

در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمسار که با حضور فرماندار و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان برگزار شد از تلاش‌های سرپرست واحد گرمسار در برگزاری همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف ، خانواده و جوانان قدردانی شد.
کد خبر : 14634

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که به همراه معاونت پژوهشی و مدیران ارتباط با صنعت و جامعه و روابط عمومی برای ارائه گزارش و هماهنگی‌های لازم برگزاری همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف، خانواده و جوانان در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمسار حضور یافته بود با توجه به اینکه مسئولان استان و شهرستان ضرورت مسئله مبارزه با مخدر را به خوبی درک کرده‌اند، گفت: مسئله مواد مخدر تمام جهان را درگیر کرده، به ویژه ایران که روی خط قاچاق مواد مخدر قرار گرفته است.


رئیس همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف، خانواده و جوانان با بیان اینکه بحث پیشگیری، مبارزه با مواد مخدر، درمان و بازپروری معتادان از برنامه‌های کشوری است، افزود: در این راستا برگزاری این همایش از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان پیشنهاد شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تقبل کرد همایش را برگزار کند. خوشبختانه ادارات همکاری خوبی داشتند و ان‌شاء‌الله همایش در روز هفتم خرداد 94 در واحد گرمسار برگزار خواهد شد.


وی گفت: با برگزاری این همایش بحث مواد مخدر به اتمام نخواهد رسید، در زمینه‌های پیشگیری کارگاه‌هایی را برگزار و در زمینه مشاوره و درمان با همکاری ادارات ذی‌ربط همکاری خواهیم کرد و با امکانات و پتانسیل‌های علمی در واحد گرمسار در خدمت شهرستان و استان خواهیم بود.


داریوش طاهری فرماندار گرمسار هم با تشکر از فعالیت ها و تلاش های انجام‌شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: از همه ظرفیت‌های کشور در زمینه پیشگیری، آموزش و مبارزه با مواد مخدر باید استفاده شود تا این بلای خانمان‌سوز ریشه کن شود.


همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف، خانواده و جوانان به مدت یک روز با حضور مقامات کشوری و استانی هفتم خرداد 1394 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های خود را تا 15 اردیبهشت 94 به وب سایت www.dtconference.ir و یا به رایانامه info@dtconference.ir ارسال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته