دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1395 - 15:30

رویدادهای دانشگاهی؛ از برپایی نمایشگاه طراحی تا نشست تخصصی گفتمان زنانه و مردانه

روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های تنکابن و رامسر از نمایشگاه طراحی دانشجویان واحد رامسر بازدید کردند.
کد خبر : 146297

دکتر سعدی‌پور رئیس آموزش و پرورش تنکابن و امینی نیا رئیس آموزش و پرورش رامسر از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، نمایشگاه طراحی دانشجویان واحد رامسر و امکانات علمی و پژوهشی این دانشگاه بازدید کردند و با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه دانشگاهی آشنا شدند.


در نمایشگاه طراحی که به همت دانشجویان در گالری عکس این واحد برگزار شد، ۴۰ اثر نقاشی به نمایش گذاشته شده که با استفاده از تکنیک‌های نقاشی شامل مداد رنگی٬ قلم فلزی، ذغال و کنته بر روی کاغذ خلق شده‌اند.


در کنار این بازدید جلسه‌ای با حضور هیات رئیسه دانشگاه در اتاق ریاست این واحد برگزار شد و درباره تعاملات و توسعه همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر به عمل آمد.


جلسه هماهنگی جشنواره تئا‌تر دانشجویی واحدهای استان تهران به میزبانی واحد رودهن


نشست هماهنگی جشنواره تئا‌تر دانشجویی واحدهای استان تهران به میزبانی واحد رودهن در سالن کنفرانس پروفسور حسابی برگزار شد.


حجت الاسلام زارع‌زاده رئیس اداره فرهنگی واحد رودهن با توجه به مراحل اجرایی جشنواره گفت: «برای برگزاری جشنواره تئا‌تر دانشجویی که قرار است در آینده نزدیک برگزار شود باید مراحلی از جمله: اطلاع رسانی و تحویل نمایشنامه‌ها برای داوری و تایید نمایشنامه ها ارسال شود.»


وی گفت: «افتتاحیه و اختتامیه جشنواره به مدت سه روز در واحد رودهن برگزار می‌شود.»


در این جلسه کار‌شناسان واحد‌ها نظرات و پیشنهادات خود را درباره جشنواره بیان کردند و برای هماهنگی‌های بیشتر تبادل نظر صورت گرفت.


انتشار سی و سومین شماره از مجله مهندسی صنایع در واحد تهران جنوب


با تلاش و همکاری دفتر نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، شماره۳۳ مجله مهندسی صنایع منتشر شد.


Journal of industrial Engineering International (vol، ۱۲. Number ۴. December ۲۰۱۶). با مدیر مسئولی دکتر صدیق رئیسی و سردبیری دکتر رسول نور السناء منتشر می‌شود. در این شماره ۱۰ مقاله به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است. این مجله که از سوی ناشر بین الملی springer منتشر می‌شود اکنون، در سایت علمی scopus نیز نمایه شده است.


استادان، پژوهشگران و سایر علاقه مندان می‌توانند برای ارسال مقاله و دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنت www.Springer.com/۴۰۰۹۲ مراجعه کنند.


نشست تخصصی با موضوع گفتمان زنانه و گفتمان مردانه در واحد نراق برگزار شد


همزمان با هفته بزرگداشت پژوهش سخنرانی و نشست تخصصی گروه مدیریت، زبان وادبیات با حضور سه تن از اعضای هیات علمی واحد نراق دکتر محسن عامری، دکتر فرشته جعفری و دکتر سید محمد باقرزاده حسینی و جمعی از دانشجویان، کارکنان و اساتید در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد.


در این نشست اساتید درباره موضوعاتی همچون سازمانهای مردانه وزنانه، گفتمان جنیست از منظر جامعه‌شناسی، تفاوت نقشهای اجتماعی و فیزیولوژیک زن ومرد، گفتمان زنان و ارزش‌های فرهنگی، رویکردهای زبان وجنسیت، تشریح رویکرد سلطه، تسلط یک جنسیت، تفاوت زبان در دنیای مردان وزنان، دلایل عدم تفاهم زنان ومردان، قابلیت داستان گویی ذاتی زنان، محافظه کاری زنان در ادبیات، گفتمان زنان و نحوه بیان دیدگاه‌ها در آثار ادبی، مراحل جریان نویسندگی در ایران، ویژگی‌های گونه‌های گفتاری زنان، سطح ساختاری و نحوی زنان، ویژگی‌های گفتمان زنان در آثار داستانی زنان، به ایراد سخن پرداختند.


در ادامه این نشست تخصصی دانشجویان و حاضران سوالات خود را با اساتید مطرح کردند.


کسب مقام ورزشی توسط تیم کارکنان و اعضای هیات علمی واحد داراب


تیم تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب توانست مقام سوم مسابقات تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را از آن خود کند.


در این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد تیمهای شیراز و اباده به ترتیب اول و دوم شدند و تیمهای داراب و فسا مشترکا مقام سوم را کسب کردند.


دکتر ابراهیم ابوالفتحی عضو هیات علمی دانشگاه داراب مقام سوم انفرادی را ازبین شرکت کنندگاه کسب کرد.


برگزاری کارگاه آشنایی با آسیب‌های استعمال مواد مخدر نوین در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شیراز


با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده سما شیراز و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شیراز، کارگاه آشنایی با انواع مواد مخدر نوین و آسیب‌های استعمال آنها و تاثیرات سوء آن بر خانواده و جامعه برای کارکنان دانشکده سما شیراز برگزار شد.


در این کارگاه سروان قیام خواه مسئول آموزش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، درباره انواع مواد مخدر نوین و راه‌های نفوذ و توزیع آن در جامعه توضیحات مفصلی دادند.


در ادامه نشانه‌های یک فرد معتاد، ضرر و آسیب‌های مصرف مواد مخدر، عوامل موثر در اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن را تشریح کردند.


برگزاری کارگاه مورد استقبال کارکنان دانشکده قرار گرفت.در حاشیه این جلسه، نمایشگاهی با هدف آشنایی دانشجویان با تاثیر سیگار بر سلامت و راه‌های نه گفتن به آن به مدت ۳ روز در دانشکده گلدشت برگزار شد.


دانشگاهیان واحد شبستر خون اهدا کردند


دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در یک حرکت خداپسندانه، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.


به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و همکاری پایگاه سیار سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی، کار خون‌گیری از داوطلبان این واحد دانشگاهی انجام شد.


در این برنامه که از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۸ دی و با اطلاع‌رسانی قبلی، با حضور تیم سازمان انتقال خون استان تهران برگزار شد، تعداد ۱۳۸ نفر از دانشجویان، کارمندان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر خون خود را اهدا کردند.


بازدید دانشجویان دانشکده سما اسلامشهر از نمایشگاه الکامپ


جمعی از دانشجویان رشته کامپیو‌تر دانشکده سما اسلامشهر با همت معاونت آموزشی و پژوهشی از نمایشگاه الکامپ تهران بازدید بعمل آوردند و با تازه‌ترین فناوری‌های علم رایانه و دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در این زمینه آشنا شدند.


این بازدید علمی به همراه دو تن از اساتید این رشته انجام پذیرفت. در این بازدید دانشجویان از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.


نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیو‌تر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.


در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌شود و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب