دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کلوپ: تیم برتر میدان بودیم/ با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم

سرمربی لیورپول گفت: در نیمه نخست با وجود این که با پیروزی به رختکن رفتیم اما خوب بازی نکردیم.
کد خبر : 146291

به گزارش گروه ورزشی آنا از اسکای اسپورت، لیورپول در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد از استوک سیتی پذیرایی کرد و با وجود این که با یک گل از حریف خود عقب افتاد، در نهایت توانست با نتیجه‌ چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند تا به رده دوم جدول رده بندی برگردد و اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند.


یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: «با وجود این که نتیجه‌ نشان می‌دهد که بازی راحتی برای لیورپول بوده است ولی باید تاکید کنم بازی بسیار سختی بود. بازی کردن برابر تیمی که پیتر کرواچ را در ترکیب خود دارد، بسیار سخت است. مهار کردن این بازیکن چالش بزرگی است. در خط دفاعی مشکلات داشتیم و می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم.»


او ادامه‌ داد: «در خط حمله با صبر و حوصله بازی نکردیم. تیمی که می‌خواهد بازی هجومی را در دستور کار خود قرار بدهد، نباید عجله و اضطراب داشته باشد بلکه باید آرامش خود را حفظ کند و با صبر و حوصله به دروازه حریف نزدیک شود. روی توپ های ارسالی از جناحین به مشکل خوردیم و استوک‌سیتی ما را اذیت کرد. در نیمه نخست با وجود این که با پیروزی به رختکن رفتیم اما خوب بازی نکردیم. در نیمه دوم بهتر و منظم تر بازی کردیم و در نهایت باید بگویم که شایسته این پیروزی بودیم. استوک‌سیتی نتوانست بازی خوب خود را در نیمه دوم تکرار کند. در نیمه دوم فشار بیشتری روی بازیکنان این تیم آوردیم. باید بگویم تیم برتر میدان بودیم و خوشحالم که با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.»


لیورپول با این پیروزی، ۴۰ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته