دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد گناباد:

دانشجویان به راهنمایی استادان و مدیران گروه آموزشی نیاز دارند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد گناباد با توجه به نقش مشاوره‌ای مدیران گروه‌های آموزشی به دانشجویان گفت: «دانشجویان به راهنمایی استادان و بویژه مدیران گروه آموزشی خود نیاز دارند و این مشاوره‌ها و پاسخگویی‌ها به دانشجویان از سوی مدیران گروه‌ها در حل مشکلات دانشجویان و آرامش خاطر آنان نقش بسزا و تاثیر گذاری دارد.»
کد خبر : 146163

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی یعقوبی در جلسه شورای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد که با حضور مدیران گروه‌های آموزشی واحد گناباد و با هدف هماهنگی در امور آموزشی و تبادل نظر در محل تالار کنفرانس دانشکده مهندسی برق تشکیل شد، از همکاران خود خواست همانند گذشته به این مهم بپردازند و این رویه را دنبال کنند.»


وی اظهار کرد: «با تلاش‌هایی که صورت گرفت و بر اساس نیازسنجی که در شهرستان انجام شد با افزوده شدن رشته‌های جدید که اکثرا در مقاطع تحصیلات تکمیلی است خوشبختانه واحد گناباد در بحث پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.»


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد از حمایت‌ها و تلاش‌های رئیس واحد گناباد و همیاری همکاران مجموعه در این زمینه قدردانی کرد.


یعقوبی حرکت به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی همراه با ارتقای کیفیت را لازم و از برنامه‌های آتی حوزه متبوع خود دانست و از مدیران گروه‌های آموزشی نیز خواست تا در این زمینه طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند.


وی برگزاری مرتب، مداوم و منظم جلسات مدیران گروه‌های آموزشی را در ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان، هم اندیشی و تبادل افکار و نظرات و.. را بسیار کارآمد و مهم ارزیابی کرد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد گناباد اجرای دقیق و کامل مقررات آموزشی و بخشنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه از سوی مدیران گروه‌ها و دیگر اعضای هیات علمی را بیش از پیش خواستار و بر آن تاکید کرد.
وی به دیگر محورهای مورد بحث در جلسه مدیران گروه‌های آموزشی و بویژه آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌هایی که از سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تاکنون ابلاغ شده است پرداخت که در هر مورد مدیران گروه‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نظر خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته