دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1395 - 14:30
در گفت‌وگو با آنا

قاسم رضایی: مدالی که از مردم می‌گیرم برای من باارزش‌تر است/ مگر در ایران چند نفر مثل رستمی، یزدانی و رضایی وجود دارند؟

دارنده مدال برنز المپیک ریو گفت: تعداد این ورزشکارانی که توانایی مدال گرفتن در المپیک را دارند از تعداد انگشتان دست بیشتر نمی‌شود، رسیدگی به این نفرات کار سختی نیست.
کد خبر : 146148

قاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخابش به عنوان بهترین کشتی‌گیر فرنگی ایران در یکسال اخیر گفت: «همیشه مدالی که از مردم می‌گیرم برای من باارزش‌تر از مدال های مسابقات است. به جرات می‌گویم که کسب این افتخار توسط مردم از مدالی که در المپیک ریو گرفتم برای من مهمتر بود. مردم بعد از مسابقات المپیک به من لطف داشتند و در همه جا و به هر صورتی ابراز محبت می‌کردند و در حال حاضر هم با این انتخاب من را شرمنده خودشان کردند.»


وی ادامه داد: «البته من سال گذشته هم با نظر مردم به عنوان بهترین کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایران انتخاب شدم و امسال هم با نظر مردم دو باره به این افتخار دست پیدا کردم. کشور ما مهد کشتی است و در رشته کشتی فرنگی هم بزرگان زیادی وجود دارند و کسب چنین افتخاری در میان بزرگان کشتی فرنگی، از اهمیت زیادی برخوردار است.»


بهترین کشتی گیر فرنگی ایران در خصوص بی‌توجهی مسئولان به مدال‌آوران المپیک ریو بیان کرد: «هر چقدر که مردم به ورزشکاران لطف و محبت دارند اما مسئولان بی‌مهری‌های زیادی در حق ورزشکاران کردند. مگر ما در ایران چند ورزشکار مثل کیانوش رستمی، حسن یزدانی و یا قاسم رضایی داریم؟ تعداد این ورزشکارانی که توانایی مدال گرفتن در المپیک را دارند از تعداد انگشتان دست بیشتر نمی‌شود. رسیدگی به این نفرات کار سختی نیست. ورزشکاری که موفق شد مدال المپیک را کسب کند بعد از این رقابت‌ها هم باید زیرنظر ماساژور و کارشناس تغذیه زندگی‌اش را ادامه دهد تا برای مسابقات بعدی از آمادگی دور نباشد.»


رضایی در رابطه با تغییر وزنش در سال آینده و رفتن به یک وزن بالاتر در مسابقات بعدی گفت: «من فعلا در حال استراحت هستم و منتظر نتایج مسابقات سنگین وزن‌های تیم ملی در مسابقات جهانی هستم. اگر کشتی‌گیران سنگین وزن تیم ملی در مسابقات جهانی نتایج خوبی نگرفتند و من هم توان بدنی خودم را مناسب دیدم برای سال آینده در سنگین وزن کشتی خواهم گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته