دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 12:38
در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیح وزیر بهداشت درباره مرگ مادر سردشتی، تعرفه‌های پزشکی و نظارت بر محصولات غذایی

وزیر بهداشت با اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی، درباره مرگ مادر سردشتی نیز توضیح داد: مرگ این مادر به خاطر برداشت اشتباهی معده نبوده بلکه به دلیل خونریزی بوده است.
کد خبر : 14607

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، سید حسن هاشمی در حاشیه یازدهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت ایران درباره ارتباط وزارت بهداشت در زمینه مرگ مادر سردشتی اظهار کرد: این حادثه آن طور که در فضای مجازی منتشر شد، نبود و معده این مادر برداشته نشده بود و واقعا این مساله مانند طنز بود، بلکه مرگ این مادر به دلیل خونریزی بود و بنده نیز دو گروه را فرستادم تا تحقیقات لازم را انجام دهند و پرونده آن نیز به دستگاه قضایی ارسال و با متخلفان احتمالی برخورد شود.


وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تعرفه‌ها نیز گفت: قرار بر این بود تا آخر فروردین‌ تعرفه‌ها اعلام شود، بنابراین تا این هفته تعرفه‌ها اعلام می‌شود که بیشتر نیز مربوط به حق‌العلاج و سرپایی است.


هاشمی با خطاب قرار دادن سازمان‌های دامپزشکی و غذا و دارو برای نظارت‌های بیشتر بر محصولات مواد غذایی تاکید کرد و افزود: وقتی بازار آشفته می‌شود متاسفانه تولیدکنندگانی هم که خوب کار می‌کنند بیشتر تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته