دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1395 - 11:28
معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

ایجاد فرصت‌های برابر و عادلانه آموزشی در مناطق کمتر توسعه

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد فرصت‌های برابر و عادلانه آموزشی و افزایش کیفیت آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش است.
کد خبر : 146020

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان در نشست با مسئولان شهرستان خاش اظهار کرد: معلمان و کادر آموزشی مدارس باید آموزش‌های ارائه شده به فرزندان این مرز و بوم را به روز کنند و در ارائه آموزش‌ها به نیازهای جامعه توجه داشته باشند.




معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت خلاقیت و روحیه کارآفرینی دانش‌آموزان در مدارس در کنار ارائه مباحث آموزشی به آنها، از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است.


وی گفت: ایجاد فرصت‌های برابر و عادلانه آموزشی و افزایش کیفیت آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش است.


فرماندار خاش نیز در این جلسه اظهار کرد: استانداردسازی مدارس و کمک به تجهیز فضاهای آموزشی خاش دو اولویت مهم حوزه آموزش و پرورش خاش است که جهت حل آنها از وزارت آموزش و پرورش کمک می‌خواهیم.


محمداکبر چاکرزهی افزود: مدارس خاش در رشته‌های علوم پایه و ریاضی با کمبود نیروهای مجرب مواجه است و حل این مشکل نیازمند همکاری وزارت آموزش و پرورش است.


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در ادامه به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش خاش از تعدادی هنرستان‌های کار و دانش و مراکز شبانه‌روزی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک مشکلات حوزه آموزش شهرستان خاش را مورد بررسی قرار داد.


زرافشان امروز به همراه وزیر آموزش و پرورش در شورای هماهنگی بهبود و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق کمتر توسعه یافته در استانداری سیستان و بلوچستان شرکت می‌کند.




انتهای پیام/

برچسب ها: علی زرافشان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته