دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1395 - 10:02

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به کار خود پایان داد+ نتایج

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دردو بخش تیمی و انفرادی در سالن ورزشی شهدا مجتمع ورزشی واحد قائم‌شهر برگزار شد.
کد خبر : 145985

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات کشتی فرنگی با حضور ۴۲ کشتی‌گیر از ۸ واحد دانشگاهی مازندران در ۷ دوره و با انجام ۶۲ کشتی برگزار شد که نتایج آن به این شرح است:


بخش انفرادی


وزن ۵۹ کیلو گرم رضا تقی‌زاده از بابل مقام اول، مرتضی مشایخ از چالوس مقام دوم و رمضان بابائی از آمل و رحمان خلیلی از ساری به صورت مشترک سوم شدند.


وزن ۶۶ کیلوگرم نبی‌الله کریمی از نوشهر مقام اول، مهدی میانرودی از ساری مقام دوم، مهدی عسکری از چالوس و مهدی قربان‌نژاد از آمل مشترک سوم و علیرضا سعیدی از تنکابن و محمدرضا آقا نیا از بابل مشترکاً پنجم شدند.


وزن ۷۱ کیلو گرم هادی حسین‌پور از بابل مقام اول، سهیل صدقی از قائم‌شهر مقام دوم، مرتضی اباذری از چالوس و علی جعفری از آمل مشترک سوم شدند.


وزن ۷۵ کیلو گرم رسول حسین‌زاده از آمل مقام اول، رضا محمدی از چالوس دوم، امین باباجان‌زاده از بابل و حمزه جعفری از قائم‌شهر مشترک سوم شدند.


وزن ۸۰کیلو گرم مهدی محمد‌زاده از چالوس اول، جلال طاهری از آمل دوم، امیررضا بابکی از تنکابن و ناصر علیزاده از نور مشترک سوم و رحیم آقایی از بابل و رضا خانلر از ساری مشترک پنجم شدند.


وزن ۸۵ کیلوگرم محمد هادی ساروی از آمل مقام اول، روح الله غلامی از بابل مقام دوم، علی نجفی از چالوس و مصطفی پورفلاح از ساری مشترک سوم شدند.


وزن ۹۸ کیلوگرم علی خلیل‌زاده از بابل اول، علی قاسمی از آمل دوم؛ علیرضا صیادی‌نژاد از چالوس و محمدرضا جاندار از تنکابن مشترک سوم شدند.


وزن ۱۳۰ کیلوگرم بابک نرم پوش از قائم‌شهر اول، دانا رضا‌زاده از بابل دوم، امیر غفاری از آمل و مبین کمربند‌پور از چالوس مشترک سوم شدند.


در بخش تیمی نیز واحد آمل با ۶۹ امتیاز مقام اول، بابل با ۶۸ امتیاز مقام دوم و چالوس با ۶۷ امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند.


به گزارش آنا، مسابقات کشتی آزاد هم با شرکت ۵۸ کشتی‌گیر از ۱۱ دانشگاه در ۵ دوره و با انجام ۶۶ کشتی برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:


بخش انفرادی


وزن ۵۷ کیلوگرم افشین رحمانی از بابل اول، سید مهدی قریشی از قائم‌شهر دوم، محمد رضازاده از نکاء و علیرضا اسلامی از جویبار مشترک سوم شدند.


وزن ۶۱ کیلوگرم علیرضا حاتمی از آمل اول، منوچهر اسلامی از جویبار دوم، کمیل بصلی از رامسر و موسی باباپور از بابل مشترک سوم، حسین حافظی از چالوس و پوریا خوش از تنکابن مشترک پنجم شدند.


وزن ۶۵ کیلوگرم جواد قاری از ساری اول، مسعود زبردست از چالوس دوم، حسین شاکری از بابل و علی لطفی از تنکابن مشترک سوم و فرشید شریف از آمل، سید علی می‌ربابایی از قائم‌شهر مشترک پنجم شدند.


وزن ۷۰ کیلوگرم غلامرضا عبدالله‌پور از بابل، محمد اسماعیل قاسمی از آمل دوم، میثم کریمی از ساری سوم و محمد زمانی از قائم‌شهر پنجم شدند.


وزن ۷۴ کیلوگرم محمد یوسفی از بابل اول، محمدرضا خلیل‌پور از ساری دوم، عرفان حسن‌پور از قائم‌شهر و احمد اسلامیان از چالوس مشترک سوم و مصطفی عبدلی از نور و مهرداد کاویانی از جویبار مشترک پنجم شدند.


وزن ۸۶کیلوگرم رضا مظفری از قائم‌شهر اول، صابر امامقلی‌پور از بابل دوم، سروش بابایی از تنکابن و علی اکبر صفرعلی‌زاده از چالوس مشترک سوم و محمد رضا فاصلی از نور پنجم شدند.


وزن ۹۷ کیلوگرم محمد حسن فیروزپور از بابل اول، رضا حسن‌پور از آمل دوم، فرهاد قاضی‌نژاد از چالوس و سینا غلامی از قائم‌شهر مشترک سوم، رضا فصل سنگتابی از جویبار و ابوذرسفید آبی از تنکابن مشترک پنجم شدند.


وزن ۱۲۵ کیلوگرم میثم قنبری از قائم‌شهر اول، ایمان محسن‌زاده از بابل دوم، محمدغلام وسی از تنکابن و توکل اسدپاک از جویبار مشترک سوم شدند.


و در بخش تیمی نیز واحد بابل با ۷۴ امتیاز مقام اول، قائم‌شهر با ۶۰ امتیازمقام دوم و چالوس با ۴۳ امتیاز سوم شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته